بایگانی‌ها

دنیای سلبریتی‌ها

دنیای سلبریتی‌ها
دنیای سلبریتی‌ها

تاد هینز «شاید دسامبر» را در بخش مسابقه جشنواره کن امسال رونمایی می‌کند. او با جولین مور و ناتالی پورتمن در این فیلم همکاری کرده است و «شاید دسامبر» برای فروش به پخش‌کنندگان در بازار  فیلم کن ارائه می‌شود. علاوه بر جولین مور و ناتالی پورتمن ، چارلز ملتون ستاره سریال «ریوردیل» نقش مقابل مور و پورتمن را ایفا می‌کند.

 

جولین مور و چارلز ملتون ، زوجی با بیست سال زندگی مشترک و اختلاف سنی هستند که موضوع زندگی‌شان دستمایه ستون نویسان بوده است. حالا فرزندان آنها دارند خانه را ترک و به کالج می‌روند. ملتون در میانه سی سالگی  با سندروم خانه خالی و رفتن فرزندانش دست و پنجه نرم می‌کند، بازیگری با بازی ناتالی پورتمن وارد خانواده آنها می‌شود تا از نزدیک با اعضای خانواده جولین مور آشنا بشود چراکه قرار است نقش او را برای  فیلم بعدی خود بازی کند. با حضور پورتمن در زندگی آنها این زوج تحت فشارهای مختلفی قرار می‌گیرند چون پورتمن می‌خواهد نقش‌آفرینی دقیقی را ارائه بدهد و روی رفتار و ارتباط خانوادگی آنها دقیق می‌شود.

 

الیزابت یو، گابریل چونگ و پایپر کرودا نقش فرزندان مور  ملتون را ایفا می‌کند. تاد هینز براساس فیلمنامه سمی برچ فیلم جدید خودش را ساخته است. ناتالی پورتمن یکی از تهیه کنندگان فیلم است.