بایگانی‌ها

دیر ولی تازه

هنرمند دلسوز جامعه خویش است
هنرمند دلسوز جامعه خویش است

ابتدا باید از خوانندگان خوب دنیای تصویر عذر خواهی کنیم بابت تاخیر در انتشار شماره‌ای که هم‌اکنون پیش‌روی شماست. شاید از خود بپرسید علت این تاخیر چه بود؟
بخشی‌ از آن به دلیل شرایط کشور از کرونا گرفته تا مشکلات صنعت چاپ بود، اما مهم‌ترین دلیل شروع یک فصل تازه و اتفاق‌های تازه است که برای شما در مجله برنامه‌ریزی کرده بودیم و نیازمند زمان بود تا بتوانیم این موارد را اجرا کنیم. خوشبختانه با وجود همه گرفتاری‌ها، این دوران حداقل یک مزیت برای ما داشت تا بتوانیم تغییرات لازم را اعمال کنیم. خوشحالم که به شما این مژده را بدهم که از این شماره به بعد، دوستانی که دسترسی برای خرید مجله را نداشتند امکان این را خواهند داشت تا با مراجعه به وبسایت dtonline.ir هم نسخه‌ی آنلاین رنگی مجله را خریداری کنند و هم از طریق سفارش پستی نسخه‌ی فیزیکی مجله را به راحتی دریافت کنند.

هم‌چنین به زودی امکان خرید شماره‌های نایاب هم به شکل آنلاین فراهم می‌شود. مهم‌ترین خصوصیت نسخه‌ی آنلاین رنگی بودن آن است که خواسته‌ی برخی از خوانندگان عزیز را برآورده می‌کند. هم‌چنین در بخش گرافیکی مجله هم تغییراتی صورت خواهد گرفت تا کمی خودمان را با تغییرات سال ۲۰۲۰ به‌روز کرده باشیم. امیدوارم که این تغییرات حاصلی به همراه داشته باشد که موجب رضایت شما خوانندگان عزیز را فراهم کند.

شماره جدید دنیای تصویر شامل بخش‌های مختلفی است. به بهانه‌ی همه‌گیری ویروس کرونا به سراغ جهان پس از کرونا رفته‌ایم و با تحلیل همه‌جانبه‌ به این اتفاق پرداخته‌ایم. در بخش گیم به سراغ تحلیل چند بازی مهم امسال رفته‌ایم. پرونده‌ای داریم درباره سریال درخشان شکارچیان با بازی آل پاچینو و نگاهی داریم به فیلم موفق آقایان از گای ریچی با نقش‌آفرینی متیو مک‌کانهی. این‌ها در کنار بخش‌های دیگر، شماره‌ی جدید و مجله‌ی پیش‌روی شما را تشکیل می‌دهند. امیدوارم از خواندن آن لذت ببرید.