بایگانی‌ها

رنج فراموش نشدنی

رنج فراموش نشدنی
رنج فراموش نشدنی

لیدی گاگا در نوزده سالگی به فروپاشی کامل روانی رسید.
«لیدی گاگا» در گفتگو با اپرا وینفری در برنامه جدید «منی که نمی‌توانید ببینید» (The Me You Can’t See) محصول شبکه اپل تی‌وی‌  از زندگی شخصی خود صحبت کرد.
او گفت که در نوزده سالگی  توسط یک تهیه کننده مورد هتک حرمت قرار گرفته و باردار شده است.
لیدی گاگا پیشتر هم از این تجربه به صورت کلی صحبت کرده بود. 
او در این برنامه گفت:« «اسم آن فرد را نمی‌گویم. جنبش می تو یا من هم (MeToo) را می فهمم، بعضی افراد مشکلی با آن ندارند که قابل درک است اما من نه. هرگز نمی‌خواهم با آن فرد دوباره روبرو شوم..»

گاگا اضافه کرد که سالها طول کشید تا معالجه شود: «من یک فروپاشی کامل روانی را تجربه کردم و تا چند سال، آن دختر سابق نشدم. درد را به همان شکلی حس می‌کردم …. اسکن‌ها و ام‌آر‌آی‌های بسیاری داشتم اما آن‌ها چیزی پیدا نمی‌کردند. اما جسم شما فراموش نمی‌کند.»

گاگا در ادامه افزود که نشانه های از آسیب به خود  داشت:«واقعا یک حس بسیار حقیقی است شبیه یک ابرسیاه است که هر جا می روید شما را تعقیب می کند. به شما می گوید بی ارزش هستی و  باید بمیری. و من در این شرایط جیغ می کشیدم و خودم را به دیوار می کوبیدم.»
«می دانی چرا خوب نیست که  کار را تمام کنید؟می دانی چرا خوب نیست خودت را به دیوار بکوبی؟می دانی چرا آسیب به خود خوب نیست؟چون به شما حس بدتری می دهد.فکر می کنی دارد حالت بهتر می شود، چون داری به دیگری نشان می دهی که من را ببینید دارم رنج می کشم.اما این کار کمکی نمی کند.من همیشه به مردم می گوید دردتان را بگویید، نشان ندهید.»
اما جاده بهبودی لیدی گاگا، کند سپری شده است.
برنامه «منی که نمی‌توانید ببینید» را اپرا وینفری با شاهزاده هری به اتفاق تهیه کرده اند.