بایگانی‌ها

زامبی‌ها همچنان می‌تازند

زامبی‌ها همچنان می‌تازند
زامبی‌ها همچنان می‌تازند

فصل هشتم از «مردگان متحرک»، افتباس سریالی شبکه AMC به پایان رسید و این فصل علاوه بر افت چشمگیر بینندگان شبکه کابلی، طرفداران ثابت این سریال را هم قسمت به قسمت عصبانی‌تر کرد تا با آن پایان سریال ایرانی‌طورش ضربه نهایی را زده باشد.

اما تا پول در چنین سری‌هایی هست و مخاطب خرج کند، این سری‌ها هم ادامه پیدا می‌کنند. اسپین‌آف «ترس از مردگان متحرک» روز به روز موفق‌تر می‌شود و سالی چند ویدیو گیم ریز و درشت از این سری ساخته می‌شوند.

ویدیو گیم «مردگان متحرک ساخته‌ی اُوِرکیل» از استودیوی سوئدی اورکیل اقتباس جدید از جهان محبوب در رمان مصور رابرت کرکمن است که با نمونه‌های قبلی تفاوت چشمگیری دارد.

بازی با چهار شخصیت مختلف قابلیت بازی چند نفره مشارکتی را دارد، هر کاراکتر هم با قابلیت‌های مختلف تجارب متفاوتی را به گیمر می‌دهد؛ سرقت، دفاع از کمپ در برابر مرده‌ها و حتی زنده‌ها از مراحل این بازی خواهند بود.

تریلر سینماتیک بازی گرافیک بالایی را نشان می‌دهد و سازندگان سی‌جی و گیم‌پلی روانی را به طرفداران وعده داده‌اند. دیده‌ها و شنیده‌ها نشان از بازی متفاوتی نسبت به اقتباس‌های گیم نصف و نیمه از این سری زامبی‌دار را داده‌اند.