بایگانی‌ها

زندگی ایمی واینهاوس مقابل دوربین

زندگی ایمی واینهاوس مقابل دوربین
زندگی ایمی واینهاوس مقابل دوربین

ایمی واینهاوس سوژه یک فیلم زندگی‌نامه تازه شد.
نینا گولد مسوول بازیگر اهل بریتانیا دنبال بازیگری می‌گردد که بتواند نقش ایمی واینهاوس را در این فیلم ایفا کند و انتخاب این بازیگر باید با نظر والدین ایمی واینهاوس باشد که بر تمام جوانب تولید این پروژه نظارت دارند.
مادر و پدر ایمی واینهاوس میچ و جنیس با سازندگان این پروژه همکاری نزدیکی دارند و اجازه استفاده از ترانه‌های ایمی را هم داده اند.

.
یک منبع نزدیک به پروژه گفت که نینا گولد در مدارس تئاتر و گروه‌های تئاتری دنبال چهره‌ای می‌گردد که تقریبا بیست ساله باشد تا او را به ستاره تبدیل کند.»
.
ایمی واینهاوس با ترانه‌هایی همچون «Back to Black» و «Rehab» به ستاره جهانی در عرصه موسیقی تبدیل شد اما خوانندگی او زیرسایه اعتیاد ایمی به الکل و موادمخدر رفت .
ایمی در سن 27 سالگی در سال 2011 در اثر مسمویت الکلی درگذشت.
مادر و پدر ایمی از مستند آصف کاپادیا «ایمی» که در سال 2015 ساخته شد ، عصبانی بودند و روایت خودشان را از زندگی ایمی با مستند تلویزیونی به نام Reclaiming Amy نمایش دادند که شامل ویدیوهایی دست اول از ایمی در خانه بود؛ این مستند در دهمین سالروز درگذشت ایمی واینهاوس در سال 2021 پخش شد.
.
گولد پیشتر دیزی ریدلی را با چندگانه «جنگ ستارگان» به شهرت رساند و کاشف میسی ویلیامز و سوفی ترنر برای سریال «بازی های تاج و تخت » بود. هم او بود که کالین فرت را برای «گفتار پادشاه» انتخاب کرد .