بایگانی‌ها

زیر تیغ جراحی

پروژه مخفی در مارول
پروژه مخفی در مارول

هالیوودرپیورتر گزارش داد که کمپانی نت‌فلیکس با انجمن مطبوعات خارجی هالیوود تا زمان عدم اعمال تغییرات ساختاری همکاری نمی‌کند.

در مراسم اخیر گلدن گلوب کمپانی نت‌فلیکس با 42 نامزدی و 10 جایزه بالاترین جوایز را از این مراسم دریافت کرد

روزنامه لس آنجلس تایمز مقاله ای افشاگرانه درباره شرایط اسفناک تنوع نژادی و قومی در میان انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) منتشر کرده بود . چندی پیش انجمن مطبوعات خارجی هالیوود اعلام کرد که امسال اعضای جدیدی از میان رنگین پوستان و سیاهپوستان انتخاب می کند و تا 18ماه دیگر 50درصد افزایش اعضا خواهد داشت.

کمپانی بزرگ نت‌فلیکس صورت رسمی اعلام کرده تا اعمال تغییرات در رابطه با قوانین نژادی و قومی همکاری با انجمن مطبوعات خارجی هالیوود را قطع خواهد کرد.
با توجه به این خبر گویی اعلام تغییرات انجمن مطبوعات خارجی از نگاه هالیوودی‌های کافی نبوده است.

اعلام قطع همکاری نت فلیکس در قالب یک نامه از سوی تد ساراندوس به هیات رئیسه انجمن مطبوعات خارجی ارسال شده است.

اسکارلت جوهانسون به جمع مخالفان شرایط فعلی انجمن مطبوعات خارجی ، بانی مراسم گلدن گلوب پیوست.
.
به گزارش ورایتی او طی نامه‌ای از صنعت سینما خواست تا به این سازمان پشت کنند تا زمانی که اصلاحات اساسی بیشتری در این انجمن صورت بگیرد.
.
کمپانی آمازون نیز بیانیه‌ای منتشر کرد و همان انتقادهای کمپانی نت فلیکس و جنبشTime’sup v را مطرح کرد.
.
جوهانسون در نامه خود که در اختیار ورایتی قرار گرفته نوشته است که از کنفرانس های مطبوعاتی این سازمان به دلیل سوالات و اظهار نظرات تبعیض جنسیتی دوری می جسته است.
او در ادامه گفته است که عقیده دارد صنعت سینما باید از این سازمان دوری بجوید تا اصلاحات بیشتریی اجرایی شود.

جوهانسن می‌گوید: «از یک بازیگر انتظار می‌رود برای تبلیغ فیلم در فصل اهدای جوایز مشارکت کند و در کنفرانس‌های مطبوعاتی و نیز مراسم اهدای جوایز حضور پیدا کند. در گذشته، این کار به معنی مواجه شدن با سؤالات و اظهار نظرات تبعیض ‌گرایانه جنسی برخی از اعضای مشخص انجمن بوده که از مرز آزار جنسی می‌گذشتند.. به همین دلیل است که حضور در کنفرانس‌های آن‌ها را نمی‌پذیرم. انجمن مطبوعات خارجی هالیوود سازمانی است که توسط افرادی مانند هاروی واینستاین مشروعیت پیدا کرد تا توجه آکادمی را به خود جلب کند . تا زمانی که اصلاحات اساسی در این سازمان ایجاد نشود، به اعتقاد من زمان آن رسیده که از آن فاصله بگیریم و بر روی اهمیت و قدرت اتحاد درون اتحادیه‌ها و صنعت تمرکز کنیم.»
کمپانی آمازون نیز اعلام کرده منتظر تغییرات بنیادی برای ادامه همکاری با این سازمان می ماند.
مارک روفالو نیز در توئیتر درباره جایزه گلدن گلوب خود نوشت که نمی تواند احساس سربلندی یا شادی از دریافت این جایزه داشته باشد مگر این سازمان دچار تحول شود.