بایگانی‌ها

ستاره نوظهور سینمای کره

ستاره نوظهور سینمای کره
ستاره نوظهور سینمای کره

یاس قانعی

 

سریال «بازی مرکب» در حال حاضر یکی از موضوعات پربحث در شبکه‌های اجتماعی است.

این سریال در نود کشور جهان رتبه اول پربیننده‌ترین‌های نتفلیکس را از آن خود کرده و اولین سریال کره ای است که به چنین رکوردی رسید.

 

درکنار داستان منحصر به فرد و نیش‌های سمبولیک به ایدئولوژی سرمایه‌داری، شخصیت‌های سریال و از خودگذشتگی‌هایی که برای رفتن به مراحل بعد انجام می‌دهند توسط مخاطبان مورد بحث قرار گرفته‌اند.

یکی از این شخصیت‌ها کانگ سه بیوک (با بازی هو یون جونگ) نام دارد. دختر جوانی اهل کره شمالی که برای نجات خانواده‌اش وارد این بازی مرگ و زندگی می‌شود.

 

ایفای نقش در «بازی مرکب» اولین تجربه بازیگری هو یون جونگ است و توانسته از طریق آن میلیون‌ها نفر دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی به دست بیاورد و حتی رکورد بیشترین دنبال‌کننده برای بازیگر زن کره ای را در اینستاگرام از آن خود کند!

شغل اصلی او مدلینگ است و از او در مجله ووگ به عنوان «مدل آینده‌ساز برتر کره» نام برده شده. او که اولین کارهای مدلینگ خود را بدون مدیر برنامه انجام داد و سپس از طریق هفته فشن سئول به شهرت رسید؛ برای برندهای بسیاری همانند لویی ویتون، ورساچه ، شنل کار مدلینگ انجام داده است و در سال ۲۰۲۰ با یک کمپانی سرگرمی برای بازیگری قرارداد بست.

او که برای نقش سه بیوک لهجه کره شمالی را با یک معلم تمرین کرد؛ یکی از دلایل موفقیت خود را شباهت زیاد شخصیت و عاداتش با این شخصیت می‌داند. اولین تجربه بازیگری او با اجرای درست و دقیق  حالا هو یون جونگ را به یک بازیگر نوظهور قابل اعتنا بدل کرده است.