بایگانی‌ها

ستاره «گامبی وزیر» مقابل رابرت دنیرو

ستاره «گامبی وزیر» مقابل رابرت دنیرو
ستاره «گامبی وزیر» مقابل رابرت دنیرو

در فیلم جدید دیوید او.راسل که هنوزعنوانی ندارد، تعداد دیگری از ستاره های مطرح ایفای نقش خواهند کرد، آنیا تیلور-جوی(ستاره سریال گامبی وزیر)، رابرت دنیرو، مایک مایرز،مایکل شانون بازیگران جدیدی هستند که به گروه بازیگرانی متشکل از مارگو رابی، زوئی سالدانا،کریستین بیل، رامی مالک پیوستند.
.
پروژه جدید دیوید.او. راسل هنوز عنوانی ندارد. اما گروهی از ستارگان را مقابل دوربین خواهد برد. ددلاین گزارشی از بازیگران جدید این پروژه منتشر کرده است که حالا آنیا تیلور-جوی، رابرت دنیرو، کریس راک، مایک مایرز، مایکل شانون، ماتیاس شون آرتس،آندریا رایزبورو،تیموتی اولیفنت به فیلم پیوستند.

همانطور که قبلا خواندید اطلاعات دقیقی از خلاصه داستان درز نکرده است.آخرین فیلم راسل «جوی» محصول 2015 بود.اما چنانچه از شواهد پیداست، راسل این فیلم را براساس ایده ی خودش می سازد. و کمپانی نیو ریجنسی تهیه پروژه را برعهده دارد.

شایعه حضور مایک مایرز، رابرت دنیرو و مایکل شانون در فیلم جدید راسل سال گذشته مطرح شد. اما خبر را رسما کمپانی تایید نکرده بود

معمولا بازیگران فیلم‌های دیوید.او .راسل در این سال ها نامزد دریافت جایزه بازیگری اسکار شده اند. حضور آنیا تیلور-جوی در این پروژه پس از موفقیت و درخشش او در «گامبی وزیر» صورت گرفته است.