بایگانی‌ها

ستارگان سینما در تبلیغات

آل پاچینو مقابل دوربین  جانی دپ
آل پاچینو مقابل دوربین جانی دپ

جرج کلونی از آخرین ستارگان و فیلمسازان مشهور سینما است که حاضر شده در تبلیغات یک کمپانی بریتانیایی نان آماده به نام «واربرتونز» حضور پیدا کند.

دستمزدی جرج کلونی از حضور در این تبلیغات که ویدیویی آن روز هشتم ماه مه (18 اردیبهشت) منتشر شد؛ به سازمان خیریه جرج کلونی و امل کلونی  اهدا خواهد شد.
 

جرج کلونی اولین و آخرین ستاره ای نیست که در چنین تبلیغاتی حضور پیدا می‌کند.در ادامه به ستاره‌هایی خواهیم پرداخت که در این سال‌ها در تبلیغات حضور داشتند:

رابرت دنیرو مانند جرج کلونی برای کمپانی بریتانیایی «واربرتونز» در سال 2019 تبلیغات انجام داد. او در آگهی جذب گردشگر برای کشور سوئیس نیز مقابل دوربین رفته است. او برای کمپانی‌های کیا و  سانتاندر هم تبلیغات انجام داده.

سیلوستر استالون همانند جرج کلونی برای کمپانی واربرتونز مقابل دوربین رفته.اسنوپ داگ خواننده رپ و بازیگر  برای کمپانی‌های فراوانی تبلیغات انجام داده مانند مانی سوپرمارکت.او در دوران همه‌گیری از تبلیغات درآمد خوبی بدست آورده. کیم کارتل در سال 2020 برای نینتندو در آگهی تبلیغاتی حضور یافت.کوین بیکن حدود ده سال است که برای  شبکه موبایل EE  در بریتانیا تبلیغات انجام می‌دهد.جف بریجز برای آمستیل تبلیغات می‌کند.هاروی کایتل سال‌ها چهره تبلیغاتی یک شرکت بیمه بود.آل پاچینو نیز با دنیای تبلیغات بیگانه نیست. او  سال 2013 برای Sky Fibre Broadband در ویدیویی تبلیغاتی شرکت کرد.ادریس البا و سمئول جکسون نیز برای این برنده تبلیغات انجام داده اند. ادریس البا که چهره تبلیغاتی این برند است.