بایگانی‌ها

شارون استون از تمسخر خودش گفت!

هالیوود علیه شارون استون
هالیوود علیه شارون استون

دنیای تصویرآنلاین-شارون استون در زمان چت آنلاین با یک پزشک اهل سوریه که روزگاری پناهنده بود بشدت متاثر شد و گریه کرد.
به عنوان بخشی از سیاست سازمان خیریه لیبراتوم، شارون استون با دکتر کلی درباره تاثیر بیماری کووید-19 بر پناهندگان و بخش آسیب پذیر جامعه به صورت آنلاین صحبت کرد.
دکترکلی که در آتلانتا زندگی می‌کند و برای مبارزه با بیماری کووید-19 در حال خدمت است، زندگی خود را در کودکی و جوانی به عنوان پناهجو سوری توصیف کرد. او در کودکی به کمپی در آلمان پناه برد و پس از حمله یازدهم سپتامبر سرانجام توانست به آمریکا بیاید.
این پزشک درباره برخورد با یک پناهجو در آمریکا گفت:«این احساس وجود دارد که ما در آمریکا پناهنده نمی‌خواهیم. اما من همان پناهنده هستم. سال 2001 به آمریکا آمدم.اعضای کلیسای مسیحیت از من استقبال کردند.هنوز هم استقبال می‌کنند.»
شارون با گوش دادن به تجربیات این پزشک اشک ریخت و توضیح داد كه او پس از نامزدی برای گلدن گلوب برای «غریزه اصلی» در سال 1993 دچار “بحران وجودی” شد چراکه نامزدی او برای این فیلم مایه تمسخر و استهزا شده بود.او سپس به فعالیت‌های اجتماعی رو آورد و برای بالا بردن آگاهی درباره بیماری ایدز و ویروس اچ.آی.وی کوشید.
شارون استون در ادامه گفت:«من کم کم متوجه شدم شهرت یک ابزار است… شروع به پرسیدن این سوال کردم که اگر من به عنوان بازیگر قدرتمند هستم این که دیگر به یک جو ک شبیه است وقتی بازیگر زن بزرگ باشی و احترام نداشته باشی.این موضوع فکر من را درگیر کرد. شاید می بایست شهرتم را در راهی به کار می بردم که معنی واقعی ارزش را داشته باشد