بایگانی‌ها

شبکه‌های آنلاین به نفع فیلمسازان است

«آسمان نیمه شب» کلونی را  در بیمارستان بستری کرد!
«آسمان نیمه شب» کلونی را در بیمارستان بستری کرد!

جورج کلونی به تازگی به جمع بهترین فیلمسازان جهان پیوسته که اولین فیلم شان را در شبکه نتفلیکس منتشر می‌کند بجای آنکه به طور سنتی در سالن های سینما اکران کند. حتی در جهانی که از یک بیماری همه گیر در حال نابودی است ، طرفداران سینما همچنان از یک فیلم با محتوای و کیفیت بالا مانند “آسمان نیمه شب” می توانند برای سرگرمی برخوردار باشند. جرج کلونی این مقوله را نمی تواند کتمان کند ولی از نگاه او این بدان معنا نیست که سالن های سینما در حال انقراض هستند.

کلونی می گوید:«باید بگویم به نظرم همه کسانی که فکر می‌کنند کووید-19 باعث خداحافظی با سالن‌های سینما خواهد شد، من باور ندارم این موضوع حقیقت داشته باشد. فکر می‌کنم ما چنین تجربه‌ای با تلویزیون، وی.اچ.اس و دی.وی.دی داشتیم.فکر نمی‌کنم چنین نگاهی اصلا حقیقت داشته باشد. به اعتقاد من فضا برای چنین فرمتهایی وجود دارد.منظورم این است، شبکه نتفلیکس می‌خواست فیلم آسمان نیمه‌شب را در چندصد سالن سینما اکران کند. ما فیلم را به فرمت 65 م.م فیلمبرداری کردیم.خیلی روشن است چنین فرمتی مناسب سالن سینماست.»

در ادامه جرج کلونی گفت:« نگاه کنید ، شما نمی توانید دائماً به شخص مهم زندگی خود بگویید بیایید فقط در خانه بمانیم و تلویزیون را ببینیم. شما مجبور هستید گاهی بیرون بروید. فکر نمی کنم ما به پایان هر چیزی چشم دوخته باشیم. احساس می کنم خیلی خوش شانس هستم که اکنون می توانم اکران آنلاین داشته باشم ، اما مطمئناً ناراحت کننده است که قرار نیست براساس برنامه طراحی شده روی پرده بزرگ فیلم نمایش داده شود.مشکلات به مراتب دردناکتر و بزرگتر از اینکه من فیلمم را روی پرده سینما نمایش ندادم ، در جهان وجود دارد. اما من خواهم گفت که وجود شبکه نت‌فلیکس بسیار خوب است ، که شما می گویید خوب ، من می توانم هنوز این فیلم‌ها را ببینم ، که اگر شبکه های استریم نبودند ما فرصتی برای این کار نداشتیم من چیزی جز یک تجربه عالی با آنها نداشته ام و این کار را دوباره با تپش قلب انجام می دهم. »