بایگانی‌ها

ضیافت آل پاچینو

ضیافت آل پاچینو
ضیافت آل پاچینو

در فصل جدید، اکتورز استودیو هفتاد و پنجمین سالگرد خود را به عنوان سازمانی جشن می‌گیرد که بانفوذترین و تجلیل شده ترین بازیگران حرفه‌ای، کارگردانان تئاتر و نمایشنامه نویس را پرورش داده است.

.
قرار است به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس اکتورز استودیو فیلم محبوب و اسکاری بعدازظهر سگی به نمایش درآید و بعد از آن یک گفت وگوی زنده با ستاره فیلم و یکی از مدیران اکتورز استودیو، آل پاچینو انجام شود.
.
این ضیافت 27 اکتبر(5 آبان) در یونایتد پالاز در برادوی برگزار می‌شود و بلیت فروشی دارد. بلیت بخش VIP هزار دلار است که شامل ملاقات با آل پاچینو پشت صحنه و گرفتن عکس یادگاری می شود.

آل پاچینو می‌گوید: «خوشحالم که بخشی از این رویداد برای گرامیداشت هفتاد و پنجمین سالگرد اکتورز استودیو هستم. این موسسه باورنکردنی که توسط الیا کازان، شریل کرافورد و رابرت لوئیس و به دنبال آن لی استراسبرگ تاسیس شد، ردی پاک نشدنی در دنیای سینما و تئاتر بر جای گذاشته است. اینجاست که به بازیگران این آزادی داده می‌شود تا فرصت‌ها را پیدا کنند و کار و هنر خود را کشف نمایند. هر کسی می تواند برای آکتورز استودیو تست بدهد. من تعجب می کنم که افراد بیشتری این را نمی دانند. هنگامی که یک بازیگر عضو آکتورز استودیو می شود، هیچ هزینه ای ندارد، کاملا رایگان است و عضویت مادام العمر است. امیدوارم شب عالی در یونایتد پالاس در 27 اکتبر خواهیم داشت. من مشتاقانه منتظر تماشای بعدازظهر سگی و تعامل زنده، با مخاطبانی نیویورکی هستم، برخی که برای اولین بار فیلم را می بینند و برخی دیگر برای

نخستین بار پس از سال ها آن را به تماشا می نشینند.»
این موسسه در سال 1947تاسیس شد و لی استراسبرگ متدهای تازه بازیگری -متد اکتینگ- را در موسسه به شاگردانش می آموخت.
الن برستین و ال پاچینو مدیران آکتورز استودیو هستند.