بایگانی‌ها

علاقه اسکار آیزاک به پدرو پاسکال

علاقه اسکار آیزاک به پدرو پاسکال
علاقه اسکار آیزاک به پدرو پاسکال

اسکار آیزاک می‌خواهد که پدرو پاسکال صداپیشه یک کاراکتر مردعنکبوتی پیر و بدخلق در فیلم‌های انیمیشنی  «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوت» شود. پدرو پاسکال در بزرگترین چندگانه‌های هالیوودی در دهه گذشته مقابل دوربین ظاهر شده از «بازی تاج و تخت » گرفته تا «جنگ‌های ستارگان» اما با  نقشی که در سریال «آخرین بازمانده از ما» ایفا کرد،  محبوبیتش بیشتر شد.

در گفتگوی اسکار آیزاک با مجله جی کیو چاپ بریتانیا، او درباره انیمیشن «/“Spider-Man: Across the Spider-Verse»  که صداپیشه بوده ، صحبت هایی مطرح کرد، وقتی از او پرسیدند که آیا دوست دارد دیگر بازیگران به دنیای انیمیشنی فیل فورد و کریس میلر ملحق شوند. اسکار آیزاک گفت که او نسبت به عملکرد مسوول انتخاب بازیگر اعتماد کامل دارد و می داند که او بهترین‌ها را انتخاب می کند اما  به پدرو پاسکال اشاره کرد که احتمالا می تواند به جای یک  پیرمرد صحبت کند:« آنها در انتخاب بازیگر مناسب برای کاراکتر مناسب بسیار خیره کننده هستند. اما شاید پدرو پاسکال خوب باشد. اجازه بدهید یک نقش مناسب او را پیدا کنیم. پدرو باید جای یک کاراکتر عنکبوتی صحبت کند مثل یک مرد عنکبوتی پیر و بدخو.»

اما پدرو پاسکال به این راحتی فرصت صداپیشگی نخواهد داشت چراکه تولید چهارمین انیمیشن مردعنکبوتی با عنوان “Spider-Man: Beyond the Spider-Verse به پایان رسیده. پدرو پاسکال در مونولوگ افتتاحیه برنامه «شنبه شب زنده» شکایت داشت که احساس عجیب و غریبی پیدا می‌کند وقتی طرفدارانش از او می خواهند که مانند نقشی که در مندلورین داشت، صحبت کند.