بایگانی‌ها

فنا ناپذیر به نظر می‌رسید

فنا ناپذیر به نظر می‌رسید
فنا ناپذیر به نظر می‌رسید

ساعتی پیش دیه‌گو مارادونا یکی از بااستعدادترین فوتبالیست‌های جهان به دلیل سکته قلبی در سن شصت سالگی درگذشت.

آصف کاپادیا کارگردان مستند «مارادونا» لحظاتی پیش در واکنش به مرگ این اعجوبه فوتبال نوشت:« من نمی‌توانم باور کنم دیه‌گو مارادونا از دست رفته است. هضمش سخت است. او همیشه فنا ناپذیر به نظر می رسید. من با این مرد 10 ساعت وقت گذراندم !! پای چپش را لمس کردم. ما تمام تلاش خود را کردیم تا به دنیا این انسان ، اسطوره ، مبارزی را که بود، نمایش دهیم. بهترین اسطوره دیه‌گو مارادونا.

مستند مارادونا در بخش خارج از مسابقه جشنواره جهانی کن ۲۰۱۹ به نمایش درآمد.

مردم هند دیه‌گو مارادونا را در حد خداوندگار فوتبال می‌دانند. مرگ او نه تنها علاقمندان فوتبال بلکه علاقمندان او در میان هنرمندان را نیز متاثر کرد.

کریشما کاپور،آرجون کاپور، آبیشک باچان، رانویر سینگ از جمله ستارگانی بودند که به مرگ مارادونا واکنش نشان دادند.

سایانی گوپتا بازیگر بنگالی سینمای هند درباره مارادونا چنین نوشت:«از وقتی در کودکی درباره فوتبال شنیدم، صحبت از مارادونا بود. در خانه یک بنگالی،هیچ اسطوره و قهرمانی بزرگتر از مارادونا وجود نداشت. مردم درباره او چنان صحبت می‌کردند که انگار از خود ماست. برای چنین مردمی امروز فوتبال تا ابد تغییر کرد. خوشحالم در دورانی زندگی کردم که او زندگی می‌کرد تا شاهد بعضی از جادوهای او باشم! چه زندگی پرشکوهی! زنده باد اسطوره! دیه‌گو مارادونا متشکریم! به نظر می‌آید سال 2020 فهرستی پایان ناپذیر از مرگ بزرگان دارد!