بایگانی‌ها

فیلمبرداری «مگالوپولیس» از پاییز

فیلمبرداری «مگالوپولیس» از پاییز
فیلمبرداری «مگالوپولیس» از پاییز

شایعات به شدت در حال پخش شدن هست مبنی بر اینکه فرانسیس فورد کاپولا در حال برنامه ریزی برای فیلمبرداری در پاییز 2022 برای پروژه جاه طلبانه خود «مگالوپولیس» (Megalopolis”) است.

.
گفته می‌شود در این فیلم اسکار آیزاک، کیت بلانشت، میشل فایفر، جسیکا لانگ و زندایا به ایفای نقش می‌پردازند. بودجه کل این کار بین 150 تا 200 میلیون دلار خواهد بود که کاپولا بخش هنگفتی از پول خود را برای آن سرمایه گذاری خواهد کرد.
.
کاپولا با نزدیک شدن به تولد 83 سالگی خود، به وضوح از ساخت این پروژه کناره گیری نمی‌کند و آماده ساخت «مگالوپولیس» است. فیلمنامه آماده است و انتخاب بازیگر به نظر به پایان رسیده. تولید پاییز 2022 است. که شایعه شده فیلمبرداری 6 ماه خواهد و – به احتمال زیاد «مگالوپولیس» فیلم آماده نمایش در سال 2023 می‌شود ‌
.
«مگالوپولیس« ، پروژه‌ی جاه طلبانه و سی سال خاک خورده کاپولا است.او از سال 2011 و ساخت فیلم Twixt, که بخشی از سه گانه او بود، هیچ فیلمی را نساخته است.دو فیلم دیگر این سه گانه «تترو» و «جوانی بی جوانی» بودند که همگی فیلم‌های خانگی و کم هزینه محسوب می‌شدند. آخرین فیلم استودیویی کاپولا «باران ساز» در سال1997 به تولید رسید.