بایگانی‌ها

قرارداد بلند مدت فینچر با نت‌فلیکس

قرارداد بلند مدت فینچر با نت‌فلیکس
قرارداد بلند مدت فینچر با نت‌فلیکس

چندی پیش خبری منتشر شد که فینچر قرارداد جدید و چهار ساله با نت‌فلیکس منعقد کرده است اما این خبر اشتباه است. فینچر سالها پیش این قرارداد را با نت‌فلیکس بسته و از آن قرارداد چهار سال دیگر باقی مانده است. بنابراین فینچر چهار سال دیگر برای نت‌فلیکس فیلم و مجموعه تولید خواهد کرد.
او در نت‌فلیکس مجموعه محبوب «شکارچی ذهن» انیمیشن «عشق، مرگ و روبات‌ها» و فیلم «منک» را ساخت. در حقیقت فینچر پس از آنکه مجموعه «خانه پوشالی» در نت فلیکس به نمایش درآمد چنین قراردادی را با کمپانی بست.
فینچر در مصاحبه با مجله فرانسوی پره‌مییر می‌گوید:« و بسته به استقبال از فیلم منک ، می خواهم ببینم که آنها با خجالت ازم می پرسند که چه کاری می توانم برای بازخرید خودم(از قرارداد) انجام دهم یا به احمق متکبری که احتیاج به ساخت فیلم های دیگر سیاه و سفید دارد ، بازهم موقعیت می‌دهند. [می خندد] نه ، من در نت‌فلیکس هستم تا در حوزه تاثیرگذاری کوچکم محتوا- به هر شکلی – به آنها تحویل دهم.»

فینچر فکر می‌کند، نت‌فلیکس بهترین محل برای اوست.

می‌گوید:« حالا که من این معامله را با نت‌فلیکس امضا کردم ، به این دلیل بود که دوست دارم مانند پیکاسو نقاشی کنم ، چیزهای بسیار متفاوتی را امتحان کنم ، قالب را بشکنم یا حس و حال کار را تغییر دهم. من ایده داشتن یک مجموعه کار را دوست دارم. و بله ، من اعتراف می کنم که بعد از چهل سال فعالیت در این حرفه ، داشتن ده فیلم در کارنامه ام عجیب است. خوب ، یازده تا، اما ده تا که می توانم ادعا کنم مال من است. بله ، از نظر عینی ، این یک نگاه وحشتناک است.»