بایگانی‌ها

مبارزه با هیولاها

مبارزه با هیولاها
مبارزه با هیولاها

میلی بابی براون، ستاره سریال «چیزهای عجیب/ Stranger Things» توضیح می‌دهد: «این فصل، شخصیت الون با برخی از واقعی‌ترین هیولاها، مانند قلدری و هویت شخصی سر و کار دارد. »
.
در فصل چهارم سریال پرطرفدار نتفلیکس، شخصیت الون به دبیرستانی در کالیفرنیا می رود .او هیچ قدرت فراطبیعی ندارد تا بهش کمک کند تا دوران پیچیده نوجوانی را پشت سر بگذارد. فصل جدید یک فضای عاطفی و زمینی را برای این بازیگر فراهم می کند، که تضاد فوق العاده ای با سکانس های سنگین اکشن و مشهور این سریال ماوراء طبیعی دارد.
..
براون معتقد است که فصل 4 تماماً در مورد نمایش رشد درونیشخصیت الون است و شاید هیچ صحنه ای بهتر از لحظه انفجاری او با مایک (فین ولفهارد) در کالیفرنیا نشان دهنده این ویژگی نباشد. مایک نتوانسته است «دوستت دارم» را بگوید، و الون با گریه او را به خاطر اینکه همراهی مسئول نیست، سرزنش می کند.
. براون توضیح می‌‌دهد: «این شاید صادقانه‌ترین الون در کل سریال باشد، او واقعاً دارد احساسات واقعی خود را توضیح می‌دهد و تلاش می‌کند تا این پسر او را درک کند.»
.
میلی بابی براون پس از بررسی ترس فلج کننده الون از رها شدن، به این صحنه به عنوان لحظه ای اشاره می‌کند که الون به عنوان یک نوجوان تصمیم می‌گیرد روی پای خود بایستد.
.
نگاه اجمالی به نسخه جوان‌تر این شخصیت، به‌علاوه سه سال فاصله بین انتشار فصل‌های 3 و 4، نشان می‌دهد که بازیگران نوجوان چقدر بزرگ شده‌اند. براون وقتی فیلمبرداری فصل اول را شروع کرد 10 ساله بود و اکنون 18 سال دارد.
.
او می گوید:«به نظرم به طرز شگفت انگیزی، به عنوان یک جوان که در قرن بیست و یکم بزرگ می‌شوذ، چیزهای زیادی در یک سال تغییر می کنند.»
.
و بازگشت به سریال پس از همه گیری چگونه بود. او توضیح می دهد: «یک ثانیه در کلاس دهم هستم و مثلثات انجام می دهم، سپس با شخصیت وکنا مبارزه می کنم، سپس کووید آمد، و …»

. میلی بابی براون ادعا می‌کند نسبت به زمانی که بازی در این سریال را شروع کرد، و حتی نسبت به فصل 3، فردی متفاوت شده است.