بایگانی‌ها

نمایش «تنت» بازهم به تعویق افتاد

احتمال تاخیر دوباره در نمایش «تنت»
احتمال تاخیر دوباره در نمایش «تنت»

 

دنیای تصویرآنلاین-این دومین بار است که زمان نمایش فیلم «تنت» ساخته کریستفر نولان به تعویق می‌افتد . به گزارش ورایتی برادران وارنر برای دیگر زمان نمایش  فیلم نولان را تغییر دادند و زمان اکران این بار به روز دوازدهم اوت تغییر کرده است. ابتدا قرار بود  «تنت» هفدهم ژوئیه به نمایش درآید اما به سی و یکم ژوئیه زمان فیلم را تغییر دادند . حالا زمان نمایش فیلم به ماه اوت و روز دوازدهم تغییر کرده است.

سخنگوی برادران وارنر در بیانیه اعلام کرد :« کمپانی متعهد است تا فیلم را در سالن‌های سینما  ر وی پرده بزرگ به نمایش بگذارد. هر زمان که صاحبان سینما و مسوولان بهداشت زمانش را  اعلام کنند.در این لحظه ما باید انعطاف داشته باشیم. قرار نیست تنت یک نمایش سنتی داشته باشد.ما تصمیم گرفتیم تا  اکران فیلم را از وسط هفته آغاز کنیم تا تماشاگران بتوانند  فیلم را براساس زمان خودشان برای دیدن انتخاب کنند.

فیلم جدید کریستفر نولان با بودجه 200 میلیون دلاری تهیه شده است. و نولان از فیلمسازانی است که به شدت به نمایش فیلم روی پرده سینما اعتقاد دارد. یکی از پرانتظارترین فیلم‌های امسال «تنت» ساخته اوست که بازیگرانی مانند رابرت پتینسون، کنت برانا، جان دیوید واشینگتن در فیلم نقش آفرینی می‌کنند.