بایگانی‌ها

نیکول کیدمن در نقش مامور سیا

نیکول کیدمن در نقش مامور سیا
نیکول کیدمن در نقش مامور سیا

▪️نیکول کیدمن به گروه بازیگران  سریال «لایونس/Lioness» محصول پارامونت پلاس پیوست. ورایتی گزارش داد که از او ابتدا قرار بود تهیه کننده اجرایی سریال باشد و تیلور شریدان پدیدآورنده سریال است.

«لایونس» درباره یک برنامه سازمان سیا است. «کروز مانوئلوس (لایسلا دی اولیویرا)، یک تفنگدار دریایی جوان است که به گروه لایونس سازمان سیا می‌پیوندد و به انهدام یک سازمان تروریستی کمک کند. در این سریال علاوه بر کیدمن، چهره‌هایی مانند زوئی سالدانا، جیل واگنر، دیو آنابل، هانا لاو لانیر و… ایفای نقش می‌کنند.

نیکول کیدمن ایفاگر شخصیت کیتلین میدی  یک عضو بلندپایه سازمان سیاست که کارنامه بلندی در بازی‌های سیاسی دارد.او به عنوان یک زن در میان محفل چهره های بلند پایه جاسوسی و یک زن که در انتظار دیده شدن است وارد این بازی می‌شود.کیدمن در سال‌های اخیر در سریال‌های تلویزیونی بسیار فعال بوده است. او تهیه کننده اجرایی و بازیگر سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» محصول اچ‌بی‌او بود که بخاطرش برنده جایزه امی و گلدن گلوب بهترین بازیگر زن شد. سریال «فروپاشی» و «نه غریبه کامل» دیگر مجموعه های او بودند.او سال 2012 برای بازی در فیلم تلویزیونی «همینگوی و گلهورن» نامزد جایزه امی شد.