بایگانی‌ها

نیکول کیدمن در نقش ویوین لی

عشق در میانسالی
عشق در میانسالی

مورفی در مصاحبه‌ای عنوان کرد که محبوب‌ترین ستاره زن سینما برای او ویوین لی است و او با نیکول کیدمن برای ساخت یک فیلم بلند درباره زندگی لی وارد مذاکره شده بود که احتمالا این پروژه به تولید برسد.
رایان مورفی می‌گوید رابطه دوستی او با نیکول کیدمن به خیلی پیشتر از مجموعه «The Prom» باز می‌گردد که او و کیدمن در این مجموعه کمپانی نتفلیکس باهم همکاری کردند. .
نیکول کیدمن و رایان مورفی هر دو به ویوین لی علاقمند هستند. بازیگری که به بیماری دو قطبی مبتلا بود.
نیکول کیدمن بارها از علاقه خود به ویوین لی در مصاحبه‌هایش صحبت کرده است. او اخیرا به یکی از مجلات ویژه تئاتر گفت:«همه بازیگران باید نقش آفرینی‌های ویوین لی را مطالعه کنند.من علاقمند سرسخت او هستم. به نظرم بازیگر شگفت‌انگیزی بود. و تحقیق درباره او به عنوان یک زن نیز جذاب است.»
رایان مورفی دلیل علاقه خود به ویوین لی را چنین بیان می‎کند:« او زنی با بیماری روحی بود که در هالیوود وارد رینگ شد و برای دیده شدن سخت مبارزه کرد.هیچ وقت فکر نکرد که خیلی خوب است.»
ویوین لی همیشه از دستان بزرگ خود خجالت می‌کشید.تا حدی که همیشه دستانش را با دستکش می پوشاند.یادم می‌آید یکبار بریده‌ای از یک کتاب را برای مادربزرگم درباره او می‌خواندم. به مادربزرگم گفتم که باورت می‌شود که این زن که احتمالا یکی از زیباترین زنان بوده، خودش را جذاب نمی‌دیده؟»
رایان مورفی می‌گوید اگر بخواهد فیلم را بسازد به مقطعی از زندگی ویوین لی علاقمند است که در «اتوبوسی به نام هوس» ایفای نقش کرد.