بایگانی‌ها

هالیوود علیه شارون استون

هالیوود علیه شارون استون
هالیوود علیه شارون استون

▪️شارون استون گامی به پیش گذاشت و درباره جنبه تاریک هالیوود صحبت‌هایی را مطرح کرد. ستاره «غریزه اصلی» ترومایی را که تجربه کرده بود، توصیف نمود و گفت که چطور در سال 2001 پس از یک خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد و نه روز ترسناک را گذارند.  او پس از سکته مجبور شد تا دو سال از بازیگری دور بماند به امید اینکه بتواند بهبود پیدا کند و جایگاه درستش را در کسب و کار سینما دوباره بدست آور.د اما بازگشت شارون استون همراه با یک هیچ بزرگ شد! و او را نادیده گرفتند و طردش کردند.

شارون استون در حالی که صدایش پر از تلخی و ناامیدی بود، گفت:« پس از هفت سال بهبودی، پیشنهاد بازیگری نداشتم. وقتی اولین بار این مساله پیش آمد. دلم نمی خواست به دیگران حرفی بزنم. چون شما  می دانید که مشکلی برای تان پیش آمده و از  بازی خارج شدید. برای من یک مساله پیش آمد و حالا بیست سال است که از کانون توجه هالیوود خارج شده ام.»

 

شارون استون به روش برخورد هالیوود با بازیگرانی که مشکل سلامتی دارند، تاخت. او  می گوید پس از این بیماری با توجه به مهارت خودش به سینما بازگشت اما برای پیدا کردن جایگاه قبلش با مشکلاتی روبرو شد. با وجودی که شارون استون در چند سال گذشته در فیلم‌هایی مقابل دوربین رفته اما هرگز نتوانسته موفقیت دهه هشتاد و نود میلادی را با فیلم‌هایش تکرار کند. در دورانی که در «ِیادآوری کامل» یا «کازینو» مقابل دوربین می رفت.

 

استون تاثیر سکته مغزی را به اندازه از دست دادن حرفه اش می بینید. او آن لحظه را لحظه ی توصیف می‌کند که همه چیز را از دست داد. استون سال 2015 در گفتگویی چنین توضیح داده بود:« من جایگاهم را در سینما از دست دادم. یک ستاره سینمای مشهور  و محبوب بودم. شبیه پرنسس دایانا زمانی که درگذشت، خیلی شهرت داشتم و.من دچار سکته مغزی شدم و  ما فراموش شدیم.»