بایگانی‌ها

همه آنچه باید درباره «آرکین» بدانیم

همه آنچه باید درباره «آرکین» بدانیم
همه آنچه باید درباره «آرکین» بدانیم

ترجمه:یاس قانعی

▪️مدیرعامل شرکت رایوت گیمز نیکولو لورن اخیرا در یک مصاحبه توضیحاتی در مورد آینده  سریال ارائه داد. ۲۰۲۱ با انتشار آرکین برای دوست داران انیمیشن سالی فوق العاده بود، این سریال که بر اساس داستان بازی «لیگ آف لجندز/League of Legends»  ساخته شده  تاثیر بسیار زیادی بر روی صنعت سینما گذاشت.

 

آرکین توانست معنی جدیدی به ژانر انیمیشن اعطا کند و تقریبا تمام جوایزی  که برای آن نامزد شده  را به دست بیاورد که جایزه امی برای بهترین دستاورد یک انیمیشن هم جزو آن بود. با موفقیت این سریال تمامی طرفداران، چه گیمر ها و چه کسانی که فقط سریال را دیده بودند خواهان ادامه آن بودند. شرکت رایوت از قبل تایید کرده بود که فصل دوم سریال در حال تولید است ولی درمورد همه چیز سکوت اختیار کرده است.

 

▪️حالا مدیر عامل رایوت گیمز، نیکولو لورن  در  مصاحبه ای درباره آینده سریال و موفقیت بسیارش گفت و گو کرده. نیکولو لورن گفت که طرفداران باید یک سال دیگر هم برای انتشار فصل دو صبر کنند و تایید کرد که فصل دوم در دست تولید است:« من اخیرأ قسمت سوم فصل دوم را قبل از پروازم دیدم و ما در حال پیشرفت در تولید هستیم.» او همچنین گفت:« سریال به خاطر دو دلیل هنوز کامل نیست، قطعا شماها انتظار دارید که فصل دوم نیز  با کیفیت باشد و برای آن نباید عجله کرد و این دلیل خوبی است. دلیل دوم این است که ما انتظار نداشتیم  فصل اول آنقدر به موفقیت برسد پس تا وقتی که پخش شد فصل دوم را شروع نکردیم. اگر از استقبال مردم خبر می داشتیم، می‌توانستیم خیلی زودتر فصل دو را شروع کنیم ولی خب ما اطلاعی نداشتیم و الان بهایش را داریم می پردازیم. پس متاسفانه امسال از آرکین خبری نیست.»

 

سریال آرکین   داستان زندگی دو خواهر به نام جینکس و وای است و آخرین قسمت آن سوال های بسیاری را درمورد سرنوشت اکو، جیس، مل، ویکتور و کساندرا مطرح کرد.  این یعنی حفره های داستانی بسیاری وجود دارد که فصل دو می‌تواند توضیح بدهد و همچنین شخصیت های جدیدی به طرفداران معرفی کند.

همانطور که نیکولای لورن گفت  در سال ۲۰۲۳ خبری از فصل دوم نیست، او حتی درمورد  زمان پخش هم سخنی نگفت و هنوز هم تریلری منتشر نشده. ولی طرفداران انتظار پخش تریلری جدید در تعطیلات ۲۰۲۳ دارند. همچنان گفته شده که ممکن است پخش فصل دوم از نوامبر ۲۰۲۴ آغاز شود چون فصل اول آرکین نیز از نوامبر شروع شد.