بایگانی‌ها

هیمش پاتل :نولان همیشه راهی پیدا می‌کند!

سکوت احترام آمیز میان نولان و پتینسون درباره بتمن!
سکوت احترام آمیز میان نولان و پتینسون درباره بتمن!

 دنیای تصویرآنلاین-تا الان اطلاعات کمی درمورد شخصیت هیمش پاتل در فیلم جدید کریستوفر نولان، «تنت» منتشر شده‌ است.

 جز این که او با رابرت پتینسون و جان دیوید واشینگتن( بخاطر بخش‌هایی در تریلر فیلم) تعامل خواهد داشت و ممکن است اسمش احمد باشد، بیش از این اطلاعات دیگری وجود ندارد. اخیرا در یک مصاحبه، هیمش پاتل بازیگر تازه کار فیلم «دیروز» ساخته دنی بویل درمورد کار کردن با نولان حرف زد و از ابعاد فیلم تعریف‌ کرد. او گفت: «کار کردن با شخصی مانند کریس و بازیگران فوق العاده در این فیلم، همکاری کردن با یک گروه بزرگ تولید فیلم برای من خیلی شورانگیز بود. » 

او در ادامه گفت :« گروه تولید این فیلم غیر قابل مقایسه با دیگران است و زمانی که می‌فهمی همه این جلوه‌های بصری فقط جلوی دوربین انجام شده – چون در فیلم های نولان شاید بسیار کم از تکنولوژی کامپیوتری استفاده می‌شود- برای هر انسانی دیوانه کننده است. حتی چیزهایی که فکر می‌کنی غیرممکن است باهاش مواجه شوی، مثل خیلی از صحنه های «میان ستاره ای» همه در مقابل دوربین ضبط شده. من درک نمی‌کنم آن ها چطوری این کار را انجام می‌دهند ولی نولان همیشه یک راهی پیدا میکند. »

مثل آن صحنه ای که در تریلر یا هواپیما وجود دارد. آن یک هواپیمای واقعی بود که فقط تهیه شده بود که منفجر شود!» 
 

تعدادی زیادی از بازیگران درمورد صحنه هواپیما در تریلر گفت وگو کرده اند. دیوید واشینگتن در مصاحبه ای گفت که آن یک هواپیمای واقعی بود، و ساختمانی که بهش برخورد کرد هم واقعی بود. همه ما بازیگران و دست اندرکاران آن را مشاهده کردیم. واقعا بی نقص و باور نکردنی بود. همه ما بعد از شنیدن کلمه کات، پس از اینکه کریس گفت  توانست جوری که می‌خواهد سکانس را ضبط کند، خوشحالی نشان دادیم. چیزهایی که شماها دیدید واقعا اتفاق افتاد، حداقل در شبی که من آنجا بودم. »
هیمش حضور شخصیتش در آن صحنه اکشن  را نیز تا حدودی آشکار کرد. 

او در ادامه گفت:« باید یک جورهایی همیشه حاضر و آماده می‌بودی، مخصوصا در موقعیت‌هایی که من درگیر بودم. ممکن بود درست حاضر می‌شدی و از این که می‌خواهند چه کار کنی بی‌خبر باشی. هر روز چیزهای زیادی وجود داشت که کریس باید آن ها را مدیریت می‌کرد و چون او یک رهبر عالی است و دید خاصی به عنوان یک فیلمساز دارد، همه را به خوبی انجام می‌داد.” 
 

هیمش در ادامه حرف هایش گفت:کریس باید همه چیز را تایید کند، بخاطر همین از موضوعی به موضوع دیگر می‌پرد و تو باید برای نوبت خودت حاضر باشی‌. بعضی اوقات، حس می‌کنیم که منظور حرف هایش این است که بیاید همه چیز ها را ضبط کنیم ولی او مشخصا می‌داند که از چی حرف می‌زند و چه وقتی باید استفاده کند. این روش باعث می‌شود که کارت را تمام و کمال انجام بدهی، نمی‌توانی کار را رها کنی و وقتی اوضاع برایت خسته کننده شده سر میز غذا بروی.» 
تنت که بارها تاریخ پخشش بخاطر کرونا ویروس به تاخیر افتاده، حالا به طور کامل از تقویم پخش کمپانی برادران وارنر حذف شده. گزارش شده است که این فیلم برای پخش باید حدود هشتصد میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. بعضی از بازیگرانی که در «تنت» نقش آفرینی می‌کنند عبارتند از، مایکل کین، الیزابت دبیکی، رابرت پتینسون و دیمپل کاپادیا. 

ترجمه:یاس قانعی