بایگانی‌ها

واکنش سلنا گومز به علاقه‌ی مریل استریپ

واکنش سلنا گومز به علاقه‌ی مریل استریپ
واکنش سلنا گومز به علاقه‌ی مریل استریپ

سلنا گومز ، مارتین شورت، استیو مارتین برای فصل دوم سریال موفق «فقط قتل‌های داخل ساختمان/Only Murders in the Building» در گفت وگویی با برنامه «اکسترا»ی تری سیمور حضور بهم رساندند که به صورت پادکست پخش می‌شود.

مریل استریپ یکی از طرفداران پروپاقرص مجموعه«فقط قتل‌های داخل ساختمان» است و سلنا گومز این موضوع را می‌داند.

گومز توضیح داد:« مریل گفت که به نظرش من دوست داشتنی بودم. من نمی‌دانم معنی حرف او چیست چون وقتی مریل حرف زدن را شروع کرد، من یک جوری پس افتادم! بنابراین شاید او گفته که هرگز سریال ندیده است! اما برای من اهمیت ندارد چون مریل یکی از شیرین‌ترین تعریف‌ها را از من گفت و من علاقمند جدی او هستم.»
.
شاید استیو مارتین بتواند مریل استریپ را مجاب کند در فصل سوم سریال حضور یابد؟ استیو مارتین در پاسخ به این سوال گفت:« واقعا نمی‌دانم چطوری به او دسترسی پیدا کنم.»
..
استیو مارتین با مریل استریپ در فیلم «پیچیده است» هم بازی بوده، مارتین تجربه همکاری با استریپ را چنین توصیف کرد:« می‌دانید که من در یک فیلم با مریل همکار بودم و ما بسیار خوب با هم کنار آمدیم. مریل بامزه است.خیلی خوب کنار هم نقش آفرینی انجام دادیم. برای من افتخار است که بتوانم کنار مریل بازی کنم و او احساس کند که شما حتی در یک زمین بازی با او هستید.»