بایگانی‌ها

واکنش یک کارگردان به گروگان گیری در اوکراین

واکنش یک کارگردان به گروگان گیری در اوکراین
واکنش یک کارگردان به گروگان گیری در اوکراین

دنیای تصویرآنلاین-شان منسون،کارگردان مستند «ساکنان زمین» که یک گروگانگیر در ازای تماشای آن توسط مردم سیزده گروگان را در اوکراین آزاد کرد، این واقعه را محکوم کرد.

به گزارش ورایتی، یک گروگانگیر مسلح در اوکراین در ازای درخواست رئیس جمهور این کشور از مردم برای تماشای این مستند که به روایت واکین فینیکس است، ۱۳ گروگان را آزاد کرد.
مستند درباره حقوق حیوانات است. منسون گفت :« ساکنان زمین از اعمال تروریستی حمایت نمی‌کند زیرا پیام این مستند دلسوزی و مهربانی برای تمام موجودات است. این مستند درباره تداوم سلاخی میلیون‌ها حیوان بی‌گناه در جهان است که نه‌ تنها برای سلامت انسان زیان دارد بلکه یکی از مهم‌ترین عوامل تغییرات اقلیمی محسوب می‌شود. با این وجود، ما با ایجاد ترس و شرایط ناجور، مردم را نسبت به ترس‌ها و اتفاقات ناگوار آگاه نمی‌کنیم. ما با تمام کسانی که از این حادثه غمگین شدند، با خانواده‌هایشان و تمامی مسوولانی که برای حفاظت از جان افراد تلاش کردند همدردی می‌کنیم. امیدوارم بدون ایجاد هیچ خشونتی رو به جلو پیش برویم.»

عملیات گروگانگیری صبح روز سه‌شنبه آغاز شد و گروگانگیر علاوه بر درخواست تماشای مستند از بسیاری از مقامات کشور خواسته بود تا خود را به عنوان «تروریست» معرفی کنند