بایگانی‌ها

وداع آخر

وداع آخر
وداع آخر

مایکل کین اعلام کرد که دیگر مقابل دوربین سینما نمی‌رود. مایکل کین از اوایل سال‌های 1950 بازیگری را آغاز کرد. در حالی که نسل قدیمی‌تر او را با فیلم‌هایی مانند «الفی» ، نسخه اصلی «کسب وکار ایتالیایی» می‌شناسند، جوان‌ترها او را در نقش آلفرد در سه‌گانه شوالیه تاریکی ساخته کریستفر نولان به خاطر دارند.

 

.

 

باری او نزدیک شصت سال در کسب و کار سینما بود و حالا از سینما خود را بازنشسته می‌کند.

مایکل کین اخیرا علت تصمیم خود را توضیح داده است. ماه گذشته از او کمدی-درام «پر فروش ترین‌ها» به نمایش در آمد که کین در کنار اوبری پلازا، اسکات اسپیدمن، الن ونگ و کری الویس و ورونیکا فرس ایفای نقش کرده بود.

 

کین درباره دلیل بازنشستگی خود گفت:«به طرزعجیبی کافی است،این واقعا آخرین نقش آفرینی من خواهد بود. از آنجا که من دو سال کار نکرده ام و مشکل ستون فقرات دارم که روی پای من تأثیر می گذارد ، بنابراین نمی توانم خیلی خوب راه بروم. و همچنین چند کتاب نوشتم ، که چاپ شدند و موفق بودند. من الان بازیگر نیستم ، نویسنده هستم ، این بسیار دوست داشتنی است زیرا شما به عنوان بازیگر باید ساعت شش صبح بلند شوید و به استودیو بروید. نویسنده بدون ترک تختخواب شروع به نوشتن می کند.»

.

کین در 88 سالگی خود را از بازیگری بازنشسته می کند. او در ادامه گفت که تقریبا دو سال است که به روشنی پیشنهادی در کار نبوده چون هیچ کسی فیلمی نساخته که بخواهد من بازی کنم. می دانی 88 ساله ام. فیلمنامه هایی با بازیگر نقش اصلی 88 ساله نوشته نمی شود.

بدین ترتیب پرفروشترین ‌ها اخرین نقش آفرینی مایکل کین خواهد بود.او فیلم دیگری با نام Medieval در سال 2018 بازی کرده که هنوز به نمایش عمومی درنیامده است.