بایگانی‌ها

وسترن پرستاره در ونیز

وسترن پرستاره در ونیز
وسترن پرستاره در ونیز

.

وسترن «مرگ برای یک دلار» ساخته والتر هیل با بازی کریستفر والتس، ویلم دافو، ریچل برازنان خارج از بخش مسابقه جشنواره ونیز به نمایش درمی‌آید.
ویلم دافو و والتر هیل اولین بار در فیلم «آتشی در خیابان‌ها/Streets Of Fire» همکاری کردند.و پس از سال‌ها دوباره با یکدیگر همکاری می‌کنند.
کریستف والتس پس از نقش خاطره‌انگیز و برنده اسکار دکتر شولتز در «جانگوی رها از بند» باری دیگر در فیلمی وسترن بازی کرده است. این بار او نقش یک جایزه بگیر را دارد.
.
والتر هیل داستانش را در چیهوها، نیو مکزیکو در سال 1897 بنا می‌نهد. مکس برلاند(والتس)، جایزه بگیر مشهوری است. او استخدام می‌شود تا ریچل پرایس؛ همسر ناتان پرایس ، تاجر موفق سانتا فی را بازگرداند. به مکس گفته اند که الایجا جونز، یک فراری ارتش آمریکا و سیاهپوست او را ربوده است و جونز دنبال باج گیری برای آزادی زن است. وقتی مکس به جنوب مرز می رود، با دشمن قسم خورده خود جویی کربنز(دافو) یک قمارباز حرفه‌ای روبر می شود که حالا یاغی شده است. جویی سال ها پیش مکس را به زندان انداخته است. برلاند می فهمد که ریچل و الایجا در دل صحرای مکزیک پنهان شدند و ریچل با میل خود از دست شوهر آزاررسان خود گریخته است. و سرباز فراری عاشق اوست.حالا مکس با یک تنگنا روبرو می‌شود.
.
والتر هیل پنج سال پیش میشل رودریگز را در «واگذاری/The Assignment» کارگردانی کرد. این سومین فیلم بلند او ظرف بیست سال گذشته است. در سال 2012 «گلوله به سر» را با بازی سیلوستر استالون ساخت.
.
والتر هیل برای ساخت فیلم‌هایی مانند «راننده»،«48 ساعت»،«دوران مشقت» شناخته می‌شود. او به احیای ژانر وسترن کمک شایان توجهی کرده است.