بایگانی‌ها

وقتی رابرت پتینسون به نولان دروغ گفت!

سکوت احترام آمیز میان نولان و پتینسون درباره بتمن!
سکوت احترام آمیز میان نولان و پتینسون درباره بتمن!

دنیای تصویرآنلاین-رابرت پتینسون در دوران فیلمبرداری «تنت» باید در تست بازیگری برای پروژه مت ریوز «بتمن» شرکت می‌کرد برای همین مجبور شد به نولان دروغ بگوید اما نولان متوجه دروغگویی رابرت پتینسون شد.
رابرت پتینسون می‌گوید برای اینکه از سر فیلمبرداری «تنت» مرخصی گرفته و برای تست بازیگری «بتمن» برود، مجبور به دروغگویی شد اما کریستفر نولان مچش را گرفت.
او برای اینکه بتواند از دوران فیلمبرداری غیبت کند به نولان گفت یک مساله خانوادگی اضطراری پیش آمده، اما نولان خیلی زود حقیقت را فهمید.
«خنده دار است چون کریستفر نسبت به پروژه هایش و کارهایی که انجام می دهد بسیار پنهان کار است. من هم برای برای ماجرای فیلم بتمن باید بسیار پنهان کارانه رفتار می کردم.پس به کریس دروغ گفتم تا بتوانم بروم و تست بدهم.گفتم یک مساله خانوادگی و فوری پیش آمده.به محض آنکه گفتم یک مساله خانوادگی و فوری پیش آمده، کریس گفت می‌خواهی برای تست بتمن بروی؛ مگرنه؟»
پتینسون در ادامه گفت که ایفای نقش در «تنت» برای تست «بتمن» به او کمک کردچراکه بی نهایت به لحاظ فیزیکی روی فرم بود و مدام با همکار بازیگرش جان دیوید واشینگتن که بازیکن سابق فوتبال بود، در دوران فیلمبرداری «تنت» نرمش