بایگانی‌ها

پروژه‌های جدید سونی

پروژه‌های جدید سونی
پروژه‌های جدید سونی

تابستان سال 2019 کمپانی سونی بخش جدید پلی استیشن پروداکشنز را تاسیس کرد، بخش خلاقانه جدیدی که قرار است براساس یکسری از بازی‌های ویدیویی فیلم و سریال تهیه کند.
تونی وینسیکوئرا، مدیرعامل کمپانی سونی در مصاحبه با شبکه سی ان بی سی از پروژه‌های جدیدی براساس بازی‌های پلی‌استیشن گفت و به سه فیلم بلند سینمایی و هفت مجموعه جدید اشاره کرد.
اگرچه وینسیکوئرا به نام این پروژه‌ها اشاره نداشت اما بازی‌های ویدیویی فراوانی برای پلی‌استیشن وجود دارد که می‌توان گمانه‌زنی‌های بی‌شماری داشت.
از پیش می‌دانیم که سونی مشغول ساخت فیلم از روی Naughty Dog است. تولید یک فیلم زنده-اکشن از روی بازی Uncharted به کارگردانی روبن فلیشر با بازی تام هالند و مارک والبرگ به پایان رسیده و قرار است 21 ژوئیه 2021 اکران شود.
بازی محبوب «آخرین بازمانده از ما» توسط کریگ مازن، خالق سریال «چرنوبیل» به سریال تبدیل می‎شود. مجموعه Twisted Metal” براساس یک بازی نیز در دست اقدام است.

بازی‌هایی مانند « God of War» و بازی جدید و محبوب « Ghost of Tsushima» رقبای قوی برای تبدیل شدن به فیلم‌های زنده-اکشن اند.
نیازی نیست که عنوان شود بازی فوق‌العاده سینمایی Death Stranding کاری از هیدئو کوجیما با صداپیشگی بازیگران مطرحی ساخته شده است.، بازیگرانی مانند مدس میکلسون،مارگارت کوالی،لئا سیدو،تامی ارل جونز و لینزی واگنر.
کمپانی سونی قبلا اعلام کرده بود که بازی Metal Gear Solid” از کوجیما را به فیلم سینمایی تبدیل خواهد کرد. کارگردانی به عهده جوردن وگت-رابرتز است و اسکار آیزاک نقش Solid Snake را ایفا خواهد کرد.