بایگانی‌ها

«پسر» در ادامه فیلم قبلی فلورین زلر است

«پسر» در ادامه فیلم قبلی فلورین زلر است
«پسر» در ادامه فیلم قبلی فلورین زلر است

فلورین زلر، رمان‌نویس، نمایشنامه‌نویس، کارگردان تئاتر و فیلمنامه نویس و فیلمساز، با نخستین تجربه کارگردانی خود «پدر» تحسین همگان را برانگیخت.
.
فیلم جدید او «پسر» که برگرفته از نمایشنامه‌ای به همین نام است.در بخش مسابقه اصلی جشنواره ونیز رقابت می‌کند و در جشنواره تورنتو هم نمایش خواهد داشت.
.
در این فیلم ونسا کربی، لورا درن، هیو جکمن، آنتونی هاپکینزایفای نقش می‌کنند. فیلمبرداری اوت ماه سال گذشته در شهرهای لندن، نیویورک و کشور فرانسه انجام شد. زلر برای فیلمبرداری دوباره با بن اسمیتهارد همکاری کرده است. و تهیه کنندگی فیلم جدیدش را همراه با یان کانینگ، امیلی شرمن، جوانا لوری و کریستف اسپدان برعهده دارد.
.
فیلمنامه نوشتنه کریستفر همپتون و فلورین زلر است. پیتر «جکمن» زندگی شلوغی با همراه جدید زندگی خود اما(کربی) دارد. فرزند مشترک آنها مطرود می شود زمانی که سرو کله همسر سابق پیتر، کیت(لورا درن) و پسر نوجوان شان نیکلاس پیدا می شود. نیکلاس خشمگین، منزوی است و مدت هاست که از مدرسه فراری است. پیتر تلاش می‌کند پدر بهتری باشد، به پسرش کمک کند و لحظات صمیمی از یک خانواده شاد بسازد. اما شرایط نیکلاس خانواده را وارد فاز خطرناکی می کند.
هنوز زمان نمایش فیلم مشخص نیست سونی پیکچرز کلاسیک پخش فیلم را برعهده دارد.