بایگانی‌ها

کابوس ملت تمام شد

کابوس ملت تمام شد
کابوس ملت تمام شد

پس از پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیشی گرفتن از رقیب‌اش دونالد ترامپ، اکثر چهره‌های مخالف دونالد ترامپ در هالیوود به این پیروزی واکنش نشان دادند.
مارک همیل بازیگر فیلم‌ جنگ ستارگان تصویری از باراک اوباما، دونالد ترامپ و جو بایدن با سه تیتر از عناوین فیلم‌های جنگ ستارگان منتشر کرد. پایین تصویر باراک اوباما نوشته بود:امید تازه، پایین تصویر ترامپ تیتر، امپراطوری ضربه می‌زند و پایین تصویر جو بایدن، “بازگشت جدای” نقش بسته بود.
لین مانوئل میراندا بخشی از فیلم تئاتر همیلتون را به اشتراک گذاشت که روی سن تئاتر می خواند :پیروز شدیم! پیروز شدیم و پیروز شدیم.

مارک روفالو، آوا دورنی،الیزابت بنکس، پتی جنکینز، لیدی گاگا،گل گدوت،پادما لاکشمی،جیسون بلوم،ریس ویثرسپون،آرنولد شوارتسینگر،لبرون جیمز،شر، بت میدلر،جیمی کیمل و…. از چهره هایی بودند که در توئیتر به انتخاب جو بایدن واکنش نشان دادند.

لیدی گاگا نوشت:« و مردم آمریکا ، شما یکی از بزرگترین اعمال مهربانی و شجاعتی را که بشریت دیده است به جهانیان هدیه داید. اما چیزی جز عشق به فرمانده کل جدید ما و اولین زن معاون اول انتخاب شده در کاخ سفید (هدیه نخواهد شد)…»

جاش گد نوشت کابوس ملت تمام شد.

شر خواننده و بازیگر نوشت:«آمریکا دوباره بخشی از جهان است.»

آرنولد شوارتسینگر نیز به جو بایدن و کاملا هریس تبریک گفت و نوشت که او پس از هر انتخاباتی تبریک را می‌گوید
“.اما دوباره تکرار خواهم کرد زیرا برخی از مردم بیش از هر زمان دیگری باید آن را بشنوند: من شما را حمایت می کنم ، زیرا موفقیت شما موفقیت کشور است.”

مایکل مور نوشت: به هموطنان آمریکایی تبریک می‌گویم! ترامپ شکست خورد! حالا باید چیزی را شکست دهیم که ترامپ را روی کار آورد.

وایولا دیویس بازیگر سیاهپوست نوشته است: فیلادلفیا! آمریکا! سیاه‌پوستان! خدا به شما خیر دهد! اکنون… بیایید برای سنا بجنگیم!