بایگانی‌ها

کار با هاپکینز خیلی آسان است

کار با هاپکینز خیلی آسان است
کار با هاپکینز خیلی آسان است

بازیگران بزرگ فراوانی در هالیوود وجود دارند. چهره‌هایی که اگر بازیگر باشید، احتمالاً در لیست افراد رویایی خود برای بازی در یک فیلم قرار دارند. آنتونی هاپکینز که دومین اسکار خود را برای بازی در «پدر» دریافت کرده است، قطعا یکی از این افراد است. هاپکینز با کارنامه ای که چندین دهه را در بر می گیرد، خود را به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین ستاره های هالیوود تثبیت کرده است. او بارها و بارها با بازی های به یادماندنی در فیلم هایی مانند «سکوت بره ها»، «بازمانده های روز» و «نیکسون» ما را شگفت زده کرد – و بازی او در «پدر» ساخته فلورین زلر از این قاعده مستثنی نیست.

.
هاپکینز در کنار اولیویا کولمن (که در نوع خود هنرپیشه شگفت‌انگیز ی است)، نقش آنتونی را در «پدر» بازی می‌کند، مردی که برای کنار آمدن با زوال عقل اوضاعش بدتر می شود. کولمن که خود بازیگر برنده اسکار است نقش آن ، دختر آنتونی را در فیلم ایفا می‌کند.نقش او عمداً گیج کننده است زیرا شخصیت آنتونی دائماً او را با سایر مراقبان زندگی خود اشتباه می گیرد. این باعث می شود بازیگری بسیار جالب و تاثیرگذار هم از کولمن و هم هاپکینز صورت پذیرد و به گفته کولمن، او هر دقیقه از «پدر» را دوست داشته است.

.
در گفتگو یی کولمن توضیح می دهد که چگونه به جای عصبی بودن برای همکاری با یکی از بهترین بازیگران تمام دوران، هیجان زده شد .
«باید بگویم که پدر یکی از آسان ترین کارهای تاریخ بود، زیرا شما با آنتونی هاپکینز کار می کنید..»
او در ادامه توضیح می دهد :«آنتونی خیلی خوب است، فقط باید به او واکنش نشان دهید. این کار من را بسیار آسان می کند.»

تحسین او برای هاپکینز و مهارت های بازیگری او غیرقابل انکار است زیرا او رویکرد خود به صحنه هایی که باید فیلمبرداری می کردند توصیف می کند. «وقتی فیلمنامه آنقدر خوب است و وقتی با شخصی مثل او کار می کنید، سعی نکنید زیاد روی فیلمنامه و نقش کار کنید. فقط با آن همراه شوید و حسش کنید. دوست داشتنی است که تونی نیز چنین روش کاری را دوست دارد. به ما فقط خیلی خوش گذشت.»