بایگانی‌ها

کلوز:حق پالترو نبود اسکار بگیرد!

کلوز:حق پالترو نبود اسکار بگیرد!
کلوز:حق پالترو نبود اسکار بگیرد!

گلن کلوز عقیده دارد حق گویئنت پالترو نبود که برای «شکسپیر عاشق» ساخته جان مدن برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست شود.

گوینت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را در سال 1999 برای بازی در نقش ویولا دی لسپس ، کاراکتر غیرواقعی داستانی ویلیام شکسپیر ، در فیلم کمدی-درام « شکسپیر عاشق» دریافت کرد اما گلن معتقد است که حق بازیگر فرناندا مونته نگرو در « ایستگاه مرکزی» بود که برنده شود.
گلن کلوز 73 ساله در مصاحبه با پیتر تراورس در یک شبکه تلویزیونی چنین گفت:« من صادقانه فکر می کنم که نامزد شدن توسط همکاران تقریباً به همان اندازه خوب است که جایزه را به شما بدهند. و ، من هرگز نفهمیده‌ام که چگونه می‌توانند صادقانه بازی ها را باهم مقایسه کنند ، یادم هست سالی که گوئینت پالترو در رقابت با آن بازیگر شگفت‌انگیز در “ایستگاه مرکزی” جایزه اسکار را گرفت با خودم فکر کردم ، “چه؟” این منطقی نیست.

بنابراین من فکر می کنم که کسی برنده می‌شود که ، بسیاری از کارها را برای برنده شدنش انجام بدهند، آیا نقش کشش تبلیغاتی دارد و از این قبیل مسائل . در مورد تبلیغات ، چقدر بودجه داشته باشند که فیلم و نقش را در مقابل دید همه قرار دهند. به هر حال اگر از این موضوع(برنده نشدن) ناراحت باشم ، باید در مورد آن فلسفه داشته باشم. “

رقبای گوئینت پالترو در آن سال در رشته بهترین بازیگر زن نقش نخست کیت بلانشت برای فیلم “الیزابت” ، مریل استریپ برای “یک چیز واقعی” و امیلی واتسون برای “هیلاری و جکی” و بازیگر «ایستگاه مرکزی» بودند.

کلوز تاکنون هفت بار نامزد اسکار شده و نبرده است. او امیدوار است 2021 برنده اسکار نشود چون بخاطر پاندمی ویروس کرونا نمی‌تواند به طور شایسته‌ای جشن بگیرد.