بایگانی‌ها

کلونی:ترامپ به زباله‌دان تاریخ پیوست

کلونی:ترامپ به زباله‌دان تاریخ پیوست
کلونی:ترامپ به زباله‌دان تاریخ پیوست

جرج کلونی به حمله خشونت‌آمیز هواداران ترامپ به ساختمان کنگره ایالات متحده واکنش نشان داد.

به گزارش هالیوود ریپرتر کارگردان «آسمان نیمه شب » نظرش را در مورد هجوم هواداران «دونالد ترامپ» به ساختمان کنگره ایالات متحده در واشینگتن دی‌سی بیان کرد. او به «کیم مسترز» مجری پادکست بیزنس گفت: «ناراحت‌کننده است که ببینی به خانه‌ی ملت به آن شکل بی‌احترامی شده.»
«همچنین اما از سوی دیگر شکست بزرگی است که به شکلی همه منتظرش بودند، حکایت کاهی است که کمر شتر را می‌شکند و به نظر می آمد که این خط فقط باید پیش برده می‌شد و پیش برده می‌شد و بی‌حرمتی دیگر مهم نبود، و کار تا آنجا پیش رفت که ترامپ با فرماندار رسمی ایالت جورجیا تماس گرفت و او را تحت فشار قرار داد. هیچ‌یک از این مسائل گویی اهمیتی نداشت.»
کلونی در ادامه تأکید کرد: «این [حملات] دونالد ترامپ، دونالد ترامپ جونیور، ایوانکا و همه‌ی آنان را به زباله‌دان تاریخ می‌فرستد. آن نام حالا برای همیشه با شورش آمیخته خواهد شد.»
او سپس با نقل قول از «ژنرال جان اف. کلی» رئیس سابق ستاد کارکنان کاخ سفید که گفته بود اگر عضو کابینه بود به عزل ترامپ رأی می‌داد تصریح کرد: «تفاوت بزرگ این است. اگر این کاری است که ما را در مسیر درست قرار می‌دهد، باید انجامش دهیم، نه اینکه ارزشش را داشته باشد، ارزشش را به هیچ شکلی ندارد، اما حداقل باید کاری کنیم تا از این مصیبت رها شویم.»
یورش حامیان ترامپ به کنگره واکنش بسیاری از ستارگان هالیوود از جمله «ساشا بارون کوئن»، و «مایکل کیتون» را برانگیخته است.