بایگانی‌ها

کمال گرایی فینچر در تمام ابعاد زندگی‌اش

یک ذهن زیبا
یک ذهن زیبا

دیوید فینچر به مارک مارون اجازه نداد یک مصاحبه ی دو ساعت و سی دقیقه‌ای که با او انجام داده بود، منتشر شود.درمورد کمالگرا بودن دیوید فینچر داستان‌های زیادی برای گفتن وجود دارد. اما اخیرا مارک مارون مجری برنامه پادکستی WTF خبری را اعلام کرد که نشان می‌دهد کمال گرایی فینچر فقط به پشت دوربین فیلمبرداری محدود نمی‌شود.
مارون در مصاحبه با جودی فاستر گفت که فینچر به او اجازه نداد تا مصاحبه دو ساعت و 30 دقیقه‌ای که از فینچر گرفته بود، منتشر شود.

مارون به فاستر گفت:«به نظر فینچر رسید که مصاحبه درست نیست. بنابراین به ما اجازه پخش نداد.من دو ساعت و نیم با او مصاحبه گرفتم.اما او برگشت و گفت که نمی‌دانم،بهتر است دست نگه دارید.چون فکر می‌کنم می‌توانستم بهتر صحبت کنم.فینچر به نظر کمالگرا و مرد معذبی است.»

جودی فاستر در «موریتانی‌ها» نقش آفرینی کرده و علت مطرح شدن دیوید فینچر در این مصاحبه همکاری فاستر در «اتاق پناهگاه» با فینچر بود.
جودی فاستر درباره فینچر گفت که گاهی دلش می‌خواست او آرام بگیرد.«باعث می‌شد دلم بخواهد بازوانم را دور او حلقه کنم و بگویم، می‌دونی چیه، همه چی درست می‌شه.آروم بگیر.
ومن این ویژگی فینچر را دوست دارم که بشدت متعهد است.او صدهزار برابر از هر فرد دیگری در آن فیلم از خودش مایه گذاشت.منظورم این است فینچر بهتر از هرکدام از ما می توانست کارمان را انجام بدهد. او بازیگر بهتری نسبت به من است.من همیشه مقابل کسی که چنان با استعداد و متعهد است تعظیم می‌کنم.»