بایگانی‌ها

کمپانی مترو گلدوین مه‌یر به فروش می‌رسد

کمپانی مترو گلدوین مه‌یر به فروش می‌رسد
کمپانی مترو گلدوین مه‌یر به فروش می‌رسد

یک منبع نزدیک به کمپانی خبر را اعلام کرد.مدیران استودیو عقیده دارند که آرشیو بسیار غنی از تولیدات محبوب در اختیار آنهاست که شامل فیلم‌های «جیمزباند» می‌شود و مسلما این عناوین برای شبکه‌های آنلاین جذاب است.

کمپانی مترو گلدوین مه‌یر در این راستا به عنوان مشاور مورگان استنلی و «لاین تری ال ال سی» را برگزیده است.وال استریت جورنال گزارش داده است که ارزش کمپانی (به انضمام بدهی‌هایش) 5.5 میلیارد دلار است.

سهامدار اصلی کمپانی Anchorage Capital است که توسط کوین اولریش مدیر سابق گلدمن ساکس هدایت می شود. اولریش همچنین در راس هیئت مدیره مترو گلدوین مه‌یر است.

مترو گلدوین‌مه‌یر چهار هزار عنوان فیلم،17 هزار ساعت برنامه تلویزیونی در آرشیو دارد. «داستان ندیمه/کنیزنامه»، «واکینگ‌ها» از مجموعه‌های تلویزیونی تولید شده در این کمپانی است.

امسال به دلیل پاندمی ویروس کرونا بسیار از فیلم‌ها در شبکه‌های آنلاین پخش شده است. جدیدترین فیلم جیمزباند «زمانی برای مردن نیست» پس از تاخیرهای مختلف در زمان اکران، قرار است دوم آوریل سال آینده به نمایش عمومی درآید.
تعدادی از فیلم‌های محبوب کمپانی متروگلدوین مه‌یر مانند «سکوت بره‌ها»، «مرد بارانی»، «ترمیناتور» در شبکه‌های پخش آنلاین عرضه شده اند.