بایگانی‌ها

کنایه ناتالی پورتمن به کن

کنایه ناتالی پورتمن به کن
کنایه ناتالی پورتمن به کن

 ناتالی پورتمن، تهیه کننده و بازیگر فیلم «رابطه با اختلاف سنی» ساخته تاد هینز  است که خودش ساخت فیلم را به هینز پیشنهاد داده. داستان درباره یک رابطه با تفاوت سنی فاحش است که به رسوایی منتهی شده و سالها بعد بازیگری با بازی ناتالی پورتمن قرار است ایفاگر نقش زنی(جولین مور) باشد که بخاطر رسوایی تاوان زیادی سال‌ها پیش داده.

 

ناتالی پورتمن فیلم را مطالعه ای درباره «نقش های مختلفی  که در محیط های مختلف  زنان بازی می کنند» توصیف می کند. او اشاره می‌کند که این تفاوت به ویژه در جشنواره فیلم کن، جایی که خانم‌ها موظف به پوشیدن کفش های پاشنه دار روی فرش قرمز هستند، هم به نمایش گذاشته شده است.

 

پورتمن می‌گوید: «حتی در اینجا (جشنواره)، از ما زنان نسبت به مردان رفتارهای متفاوتی  انتظار دارند .چگونه باید ظاهر شویم، چگونه باید  راه برویم انتظارات از شما همیشه متفاوت است. این بر نحوه رفتار شما تأثیر می گذارد، چه  بخواهید یا نخواهید. شما براساس  چارچوب اجتماعی تعریف می‌شوید.» ناتالی پورتمن  در ادامه فیلم تازه تاد هینز را   «در مورد عملکرد و نقش های متفاوتی می‌داند که برای افراد مختلف و برای خودمان  ایفا می‌کنیم.» .

 

ناتالی پورتمن و جولین مور هر دو از اینکه توانستند نقش کاراکترهای زنی با شخصیت‌پردازی خوب   ایفا کنند در کنفرانس مطبوعاتی  حرف زدند. پورتمن گفت:ـ«بخشی از این فیلم بودن شگفت‌انگیز است که دو شخصیت زن پیچیده دارد و این دو پر از درگیری‌های جذاب هستند.»

 

جولین مور افزود:«زنان گروه اقلیت نیستند. ما  50درصد از جمعیت را تشکیل می‌دهیم. بنابراین رفتار مناسب با زنان بسیار اهمیت دارد.»