بایگانی‌ها

اخراج از مدرسه بخاطر بازیگری

انتقاد آنا دی آرماس در پاپاراتزی‌ها
انتقاد آنا دی آرماس در پاپاراتزی‌ها

آنا دی آرماس در مصاحبه با جیمی فالون در برنامه «شوی امشب» از روزهای حضور در مدرسه بازیگری گفت. آنا دی آرماس که یکی از بازیگران اصلی فیلم «زمانی برای مردن نیست» است، گفت که سال دوم مدرسه بازیگری  از آنجا اخراج شد.چراکه توانسته بود نقشی را پیدا کند!

«من به مدرسه درام در سن چهارده سالگی می رفتم.چهار سال باید مدرسه تئاتر درس می خواندیم.  سال دوم بودم که نخستین فیلم خودم را بازی کردم. تست دادم و نقش را به من دادند. معلم ها از این اتفاق خوشحال نبودند. به من گفتند که اگر در سینما بازی کنی از مدرسه اخراجت خواهیم کرد.»

آنا گفت که در این فیلم بازی کرد و  مجبور شد که آن سال را دوباره بخواند اما به نظرش ارزش داشت

 

به گزارش هالیوود ریپورتر جیمی فالون در بخش دیگری از مصاحبه به این نکته اشاره کرد که شنیده او برای رفتن به مدرسه رایگان سواری(hitch hiking) انجام می‌داده است. آرماس گفت که رایگان سواری در کشور کوبا(زادگاه دی آرماس) امری عادی است و ابدا خطرناک نیست.

قبل از فیلم جیمزباند، دی آرماس در «بلوند» نقش مریلین مونرو را ایفا کرد که یکسره متفاوت از نقشی است که در جیمزباند داشت.

 

“من مریلین را  بازی کردم ، که بسیار نقش سختی بود ،  فیلمبرداری را در جمعه به پایان رساندم ، یک شنبه سوار هواپیما شدم و از دوشنبه فیلمبرداری فیلم جیمز باند را شروع کردم. بنابراین من فقط به یاد می آورم که در صحنه اول فیلمبرداری حاضر بودم ، اولین صحنه  من بود و من شروع کردم به زمزمه کردن دیالوگ هایم .کری گفت : “اوم، نه ، ما الان اینجا هستیم تو الان در این فیلم حضور داری.»