بایگانی‌ها

استقبال از «جنگنده»/ فیلم جدید کارگردان «پاتان» اکران می‌شود

▪️سومین فیلم سیدآرت آناند با ریتیک روشن پس از «جنگ» و «بنگ بنگ» روز بیست و پنجمن ژانویه اکران می‌شود. کارگردان فیلم موفق «پاتان» در فیلم جدیدش «جنگنده» با دیپیکا پادوکن، ریتیک روشن و آنیل کاپور همکاری کرده است.
🔹 به گزارش دنیای تصویرآنلاین این فیلم با پیش فروش بلیت 84 لاخ روپیه روبرو شده است که نشان از استقبال مردم برای افتتاحیه «جنگنده» دارد. علاوه بر بازیگران یاد شده که نقش‌های اصلی را در «جنگنده» بازی می‌کنند. کاران سینگ، آکشی اوبروی، آشوتوش رانا و سانجیدا شیخ بازیگران فرعی فیلم هستند. داستان درباره ی افسران نیروی هوایی هند و ماموریت‌های آن‌هاست.
🔹تریلر فیلم که چندی پیش پخش شد با خشم تعدادی از سلبریتی‌های پاکستان هم روبرو شد .هانیه امیر، بازیگر پاکستانی در استوری اینستاگرام خود نوشت:«بسیار غم انگیز و تاسف آور است که بدانیم در این روزگار هنرمندانی وجود دارند که از قدرتی که سینما در اختیار دارد واقفند و همچنان ادامه می‌دهند و از اختلاف بین دو کشور استفاده می‌کنند. متاسفم برای هنرمندانی که سعی می کنند با اعتماد به هنر خود به عنوان یک رسانه، به طرز ناپسندی مسائل را بهم ارتباط بدهند. بگذارید هنر نفس بکشد.»