بایگانی‌ها

انگل» را به طریقه سیاه و سفید ببینید!

انگل» را به طریقه سیاه و سفید ببینید!
انگل» را به طریقه سیاه و سفید ببینید!

دنیای تصویر-بونگ جون هو کارگردان فیلم مطرح امسال «انگل»، می خواهد فیلمش را به طریقه سیاه و سفید در جشنواره روتردام به نمایش بگذارد.

به گزارش ایندی وایر این فیلمساز برنده نخل طلای کن همیشه می خواست فیلمی سیاه و سفید کارگردانی کند.این کمدی سیاه که پرفروشترین فیلم خارجی در سال 2019 در آمریکاست ، برنده نخل طلای جشنواره کن است و در فصل جوایز سال 2019 نامزد و برنده محافل و مراسم های مختلف شده است.شاید در کنار «ایرلندی» و «جوکر» یکی از پر بحث ترین فیلم های امسال «انگل» باشد.

ماه آینده بونگ جون هو در جشنواره جهانی فیلم روتردام «انگل» را سیاه و سفید پخش می کند.بونگ جون هو در سال 2009 نیز فیلم «مادر» را به طریقه سیاه و سفید در جشنواره مر دل پلاتا به نمایش درآورد.او آن زمان گفته بود که تحت تاثیر «نوسفراتو» ساخته ف. و مورنائو قرار گرفته است.که دیدن این فیلم تجربه نابی بود.بونگ جون هو اولین کارگردانی نیست که فیلم خود را به طریقه سیاه وسفید به نمایش می گذارد. جرج میلر نیز فیلم اکشن خود «مدمکس:جاده خشم» را به طریقه سیاه و سفید به نمایش گذاشته بود.فرانک دارابونت «مه» را به طریقه سیاه و سفید به نمایش درآورد یا در سال 2017 جیمز منگولد فیلم لوگان را به نام Logan Noir سیاه و سفید کرد .