بایگانی‌ها

ایران در بخش «هفته منتقدان» کن نماینده دارد

ایران در بخش «هفته منتقدان» کن نماینده دارد
ایران در بخش «هفته منتقدان» کن نماینده دارد

فیلم‌های بخش هفته منتقدان کن معرفی شد.ایران در این بخش نماینده دارد.
این بخش با نمایش فیلمی از جسی آیزنبرگ به عنوان «وقتی نجات دنیا را تمام کردی» آغاز به کار می‌کند. این نخستین تجربه کارگردانی آیزنبرگ است .در فیلم او جولین مور و فاین ولفهارد ایفای نقش می‌کنند.
امسال چهار فیلمساز زن در این بخش به رقابت خواهند پرداخت.

.
فیلم ایرانی «تصور» به کارگردانی علی بهراد با بازی لیلا حاتمی و مهراد صدیقیان در این بخش به رقابت خواهند پرداخت.
به گزارش ورایتی و به نقل از آوا کاهن مدیر هنری این بخش «تصور» یک اثر رمانتیک جاده ای پر از فانتزی و راز است.
کارگردان انگلیسی شارلوت ولز با فیلم «پس از خورشید» در این بخش به رقابت خواهد پرداخت.پل مسکال در این فیلم ایفای نقش می کند و فرانسچکا کوریو نقش دختر او را دارد. داستان درباره یک پدر و دختر است که تعطیلات تابستان خود را در یک تفرجگاه می گذارنند.کوثر بن هنیه ریاست داوران این بخش را برعهده خواهد داشت.

فیلم سینمایی تصور با عنوان قبلی هرمان سال نود و نه فیلمبرداری شده است.«تصور»که در بخش هفته منتقدان به نمایش درخواهد آمد به کارگردانی و نویسندگی علی بهراد و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است‌.علی بهراد، به صورت موقت نام هرمان را بر روی این فیلم سینمایی گذاشته بودژانر فیلم تصور را خانوادگی، اجتماعی و درام معرفی کردند و این فیلم سینمایی اولین تجربه علی بهراد در ساخت فیلم بلند است.

این فیلم سینمایی در اسفند ماه 99 فیلمبرداری را آغاز کرد.از هنرپیشه های معروف این فیلم سینمایی می توان به لیلا حاتمی و مهرداد صدیقیان اشاره کرد.این فیلم سینمایی جذاب، در خیابان های تهران فیلمبرداری شده است .اکثر پلان های فیلم تصور در مکان های تاریک و شب یا در ماشین درحال حرکت ضبط شده است.

براساس اطلاعاتی که درباره این فیلم وجود دارد.
عوامل سازنده این فیلم سینمایی عبارت اند از : جانشین تهیه کننده: امیرحسین نوروزبیگی / تدوین: عماد خدابخش / برنامه ریز و دستیار کارگردان: مجیدعبدی / مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده / دستیار اول فیلمبردار: حامد عزت خواه / مدیر صدابرداری: سعید زند / مدیر تولید: مجید بابایی / مجری طرح: فاطمه قدیری نژادیان / منشى صحنه: لادن رحمتى / دستیار تولید و مدیر تدارکات: پژمان داستان / طراح صحنه: علی بهراد / طراح لباس: سونیا حسینیان / طراح گریم: عظیم فراین / عکاس: حبیب مجیدی / موسیقی: علیرضا افکاری / صداگذاری: علیرضا علویان / جلوه ‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک و…