بایگانی‌ها

بازگشت کارآگاه حقیقی

بازگشت کارآگاه حقیقی
بازگشت کارآگاه حقیقی

یک خبر خوب برای طرفداران سریال‌های HBO: فصل سوم سریال پرطرفدار «کارآگاه حقیقی» ساخته می‌شود. به نقل از ایندی وایر و طبق اعلام رسمی شبکه: «فصل آینده “کاراگاه حقیقی” روایتگر ماجرای جنایتی هولناک در قلب کوه‌های آزارکس است. معمایی که پس از چندین دهه پیچیده‌تر شده و در سه بازه زمانی به تصویر در می‌آید.»

با آن‌که از آزارکس نام برده شده، اما نمی‌توانیم مطمئن باشیم که داستان شباهتی به سریال «آزارکس» جیسون بیتمن داشته باشد. با این‌حال می‌توان با اطمینان از حضور ماهرشالا علی، برنده اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد در سال گذشته، در نقش «وین هِیز» خبر داد؛ یک کاراگاه از پلیس ایالتی در شمال غرب آرکانزا.

مشابه فصول گذشته، نیک پیزولاتو فیلمنامه تمام اپیزودها را خواهد نوشت و فقط در اپیزود 4 دیوید میلچ با او همکاری می‌کند. کارگردانی اپیزودها نیز به‌تناوب بین پیزولاتو و جرمی سالنیر تقسیم می‌شود. سالنیر به تازگی فیلم «اتاق سبز» را کارگردانی کرده بود که موردتحسین منتقدان قرار گرفته بود. پیزولاتو اظهار داشته است: «بسیار مشتاقیم از این‌که با هنرمندانی در سطح ماهرشالا و جرمی همکاری داریم. امیدوارم این پروژه لیاقت استعداد و توان آن‌ها را داشته باشد. همه ما برای روایت این قصه هیجان داریم.»

همچون گذشته، متیو مک‌کانهی و وودی هارلسون جزو تهیه‌کنندگان سریال هستند. با آن‌که هنوز ترکیب بازیگران مشخص نیست، اما بعید به‌نظر می‌رسد این دو بازیگر در سری جدید حضور داشته باشند. کری فوکوناگا، استیو گولین، برد دوروس و ریچارد براون دیگر تهیه‌کنندگان «کاراگاه حقیقی» هستند.

هنوز تاریخ رسمی برای آغاز پخش سریال اعلام نشده، اما حالا که پروژه آغاز شده است، باید به‌زودی منتظر خبرهای فراوانی باشیم؛ خصوصا در مورد ترکیب بازیگران. روایت قصه در سه بازه زمانی به‌معنی استفاده از بازیگران فراوانی است و حضور در سریالی چون «کارگاه حقیقی» برای بازیگران بسیاری جذاب خواهد بود.