بایگانی‌ها

بالاخره اسکار را می‌گیرد؟

بالاخره اسکار را می‌گیرد؟
بالاخره اسکار را می‌گیرد؟

دنیای تصویرآنلاین- ملیسا مکارتی با نامزدی و ستایش در فصل جوایز غریبه نیست. او برای «ساقدوش‌ها » نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل شد.اما امسال احساس متفاوتی را تجربه می‌کند،این ستاره درجه یک ژانر کمدی با نقشی دراماتیک در «اصلا می‌توانی من را ببخشی؟» ساخته ماریل هلر در جشنواره‌هایی مانند تلوراید و تورنتو درخشیده است. فیلم از جمعه  در شهرهای نیویورک و لس آنجلس به نمایش عمومی درخواهد آمد. ملیسا مکارتی در زندگی نامه «اصلا می‌توانی من را ببخشی؟» نقش لی ایزرائیل نویسنده‌ای را بازی می‌کند که با  جعل نامه‌های سلبریتی‌های مرده به ثروت دست پیدا می‌کند.

وقتی از ملیسا مکارتی می‌پرسند که نظرش نسبت به نامزدی اسکار چیست؟ او از تلاش شگفت‌انگیز گروه ستایش می‌کند و می‌گوید:« هرفیلم انرژی خاص خودش را دارد.گاهی اوقات احساس می‌کنید که زمان سخت و ظالمانه و عجیب می‌گذرد. گاهی نقش به لحاظ فیزیکی دشوار است. برای این فیلم همه دست به دست هم دادیم تا دنیایش را بسازیم. فکر می‌کنم تماشاگران از تماشای آن هیجان زده شوند.این خودش جایزه است.»

ملیسا مکارتی در ادامه می‌پذیرد که به لحاظ شخصیتی به کاراکترهایش وابسته می‌شود مانند کاراکتر مگان در «ساقدوش ها» اما درمورد کاراکتر ایزرائیل که سال 2014 در سن 75 سالگی درگذشت، اهمیت داشت که مردم شخصیت واقعی او را بشناسند.