بایگانی‌ها

جانی دپ مقابل دوربین تری گیلیام

تری گیلیام برای پیدا کردن بودجه برای دو فیلم آخرش با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرد. اما در ماه آوریل فن‌سایت او اعلام کرد که تری گیلیام می‌‌خواهد پروژه جدیدی با نام «کارناوال در پایان روزها» را بسازد. به گزارش دنیای تصویر او در ماه اکتبر در حاشیه جشنواره لومی‌یر به موضوع مشکل پیدا کردن بودجه اشاره داشت و به شوخی گفت که آیا شماره ایلان ماسک را دارید ؟ به هر حال او می‌خواهد این فیلم را بسازد و برای نقش شیطان در این فیلم جانی دپ را در نظر گرفته است.

🔹حضور جانی دپ احتمال این‌که تری گیلیام بتواند در اروپا بودجه پیدا کند بالا می‌برد. دپ این روزها اسم محبوبی در اروپا است. در گفتگوی تازه تری گیلیام در فرانسه گفت که بودجه «کارناوال در پایان روزها» حدود سی میلیون دلار است. او اعلام کرد که با فیلمنامه نویس جوانی مشغول نگارش فیلمنامه است و نسخه نهایی فیلمنامه بزودی آماده می‌شود. فیلم کمدی است و داستان ساده‌ی دارد . خدا بشریت را به خاطر گند زدن به زمین از بین می برد. تنها یک شخصیت است که تلاش می کند بشریت را نجات دهد و آن شیطان است، زیرا بدون انسانیت او شغل خود را از دست داده و چون خودش یک شخصیت جاودان است ، بنابراین زندگی بدون شغل وحشتناک خواهد بود. پس او چند جوان را پیدا می کند و سعی می کند خداوند را متقاعد کند که این جوانان آدم و حوای جدید هستند. فیلم تری گیلیام یک کمدی است.

🔹یکی از دلایلی که تری گیلیام با مشکل بودجه برای پروژه‌هایش روبرو می‌شود این است که در بیست و پنج سال گذشته فیلم‌های او به لحاظ فروش و هم نزد منتقدان با شکست روبرو شده.