بایگانی‌ها

خبرها و عکس جدید از «بمب» پیمان معادی

خبرها و عکس جدید از «بمب» پیمان معادی
خبرها و عکس جدید از «بمب» پیمان معادی

بهرام دهقانی به فیلم سینمایی بمب پیوست تا با حضورش تدوین اين فيلم آغاز شود.

 دهقانی در کنار پيمان معادي، محمود کلاری(مدير فيلمبرداري)، ایرج شهزادی(صدابردار)، مهرداد میرکیانی(طراح گريم) و محسن شاه ابراهیمی (طراح صحنه)عوامل سازنده فیلم بمب را به تهيه كنندگي ماني حقيقي تکمیل می‌کند.

با اتمام صحنه‌های مربوط به شهرک غزالی و چند لوكيشن فرعي ديگر، فیلمبرداری فیلم سینمایی بمب به کارگردانی پیمان معادی دوباره به لوکیشن اصلی بازگشت.

تولید این فیلم سینمایی که از نیمه اردیبهشت ماه آغاز شده، این روزها با حضور لیلا حاتمی، پیمان معادی، سیامک صفری و دیگر بازیگران در لوکيشن اصلی فیلم واقع در بلوار کشاورز ادامه دارد. داستان این فیلم با حال و هوای موشك باران تهران در سال ١٣٦٦ روایت می شود و فيلم نامه آن هم چون اثر قبلي اين كارگردان توسط خود معادی نوشته شده است.

در این فیلم، پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری، بهادر مالکی پور، رامین پورایمان، معصومه قاسمی پور، صبا گرگین پور و شهروز آقايي پور ایفای نقش می کنند. ارشيا عبداللهي، نيوشا جهاني و باران معادي هم به عنوان بازيگران كودك در اين فيلم نقش آفريني می کنند.

همچنین اخیرا از مانی حقیقی به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم نام برده شده است. «بمب» به احتمال زیاد در جشنواره فجر آینده به نمایش در خواهد آمد و باید دید که شانسی برای حضور در جشنواره‌های خارجی نیز خواهد داشت یا نه.