بایگانی‌ها

در ذهن قاتلان سریالی با دیوید فینچر

در ذهن قاتلان سریالی با دیوید فینچر
در ذهن قاتلان سریالی با دیوید فینچر

«دیوید فینچر بار دیگر به دنیای جنایات سریالی برمی‌گردد!» این خبری بود که برای بسیاری از طرفداران سینما هیجان‌آور بود. اینکه خالق «هفت» و «زودیاک» بار دیگر به سراغ سوژه قاتلان سریالی خواهد آمد. و حالا فصل اول سریال «شکارچی ذهن» به صورت کامل بر روی نت‌فلیکس قرار گرفته و همه مشتاق هستند ببینند کارگردانی که در بسیاری از آثارش به داستان‌های سرد و سویه خبیث انسانی می‌پردازد، این‌بار چه کرده؟

فینچر علاوه بر ایفای نقش تهیه‌کننده اجرایی، 4 اپیزود اول این سریال را کارگردانی کرده است. «شکارچی ذهن» که بر اساس کتابی از جان هانتر با همین نام ساخته شده، روایت دو مامور اف‌بی‌آی است که به دنبال درک ماهیت وجودی و رفتاری قاتلان زنجیره‌ای هستند. جاناتان گراف، بازیگری که در آمریکا با ایفای نقش جرج ششم در تئاتر موزیکال همیلتون به شهرت رسید، و هولت مک‌کالن بازیگری که سابقه همکاری با فینچر را در «باشگاه مشتزنی» داشته، نقش این زوج کارآگاه را ایفا می‌کنند.
به مناسبت پخش این سریال چارلی رُز در برنامه مشهور خود در شبکه سی‌بی‌اس فینچر و ستارگان این سریال را دعوت کرده بود تا در مورد قاتلین سریالی، سابقه فینچر در این ژانر و مفهوم دیوانگی با آنها صحبت کند. بخش‌هایی از این برنامه را می‌توانید در دنیای تصویر آنلاین با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید.