بایگانی‌ها

دنیای «بازی تاج و تخت» متفاوت از آنچه در سریال دیده اید

دنیای «بازی تاج و تخت» متفاوت از آنچه در سریال دیده اید
دنیای «بازی تاج و تخت» متفاوت از آنچه در سریال دیده اید

بیست سال پیش بود که اولین کتاب در مجموعه‌ی حماسی ترانه‌ی آتش و یخ  به قلم جی. آر. آر. مارتین منتشر شد. امروز شمار چاپ کتاب‌های مارتین از چندین میلیون نسخه گذشته و اقتباس تلویزیونی شبکه‌ی اچ‌بی‌او به پدیده‌ای دست نیافتی در دنیای سرگرمی تبدیل شده است.

به مناسبت بیستمین سالگرد انتشار اولین کتاب این مجموعه، اکتبر امسال نسخه‌‌ای ویژه و مصور از «بازی تاج و تخت» منتشر خواهد شد با تصویرسازی‌هایی متفاوت از آن چه در سریال دیده ایم. هنرمندانی که روی این کتاب کار کرده اند، به دنبال تصاویری بودند که بیشتر به ذهنیات و توصیف‌های مارتین نزدیک باشد. برای مثال سرسر آهنین تصویر شده در این کتاب به مراتب عظیم‌تر و مخوف‌تر از آن چیزی است که برای سریال ساخته اند.

اگر شما هم جزو طرفداران سرسخت و بیشمار دنیای حماسی مارتین و به دنبال این کتاب نفیس هستید، باید حداقل یک ماه دیگر منتظر باشید. اما قبل از آن می‌توانید تعدادی از تصاویر منتشر شده از این کتاب را در دنیای تصویر آنلاین ببینید و باسریال مقایسه کنید.

در تصاویر منتشر شده از این کتاب لحظاتی مانند اعدام ند استارک و شخصیت‌هایی چون سانسا، آریا، تیریون، هاوند و … به چشم می‌خورد.