بایگانی‌ها

سپاسگزار نقش بتمن هستم

سپاسگزار نقش بتمن هستم
سپاسگزار نقش بتمن هستم

کریستین بیل که این روزها «آمستردام» ساخته دیوید ا.راسل را بر پرده سینمای جهان دارد، می‌گوید همیشه سپاسگزار نقش بتمن در سه‌گانه کریستفر نولان است.
این بازیگر 48 ساله نقش بتمن را در سه‌گانه نولان ایفا کرد و به آرزوی دیرینه دوران کودکی خود جامه عمل پوشاند.

در شماره جدید مجله جی‌کیو کریستین گفت‌وگویی انجام داده است، او  به خبرنگار مجله می‌گوید که من کاملاً واقف هستم و این حقیقت را گرامی می دارم که بتمن احتمالاً نقشی خواهد بود که بیشتر از بقیه نقش‌هایم در یادها می‌ماند. 

 

«اما من واقعاً بتمن را به‌عنوان نقشی که بخاطرش در خیابان جلویم را بگیرند؛ نمی‌بینم. برای من نقشی بود که می‌توانستم با آن هزینه خانه‌ام را بپردازم. و این یک آرامش بزرگ است. بتمن رویای من از زمان کودکی بود، بنابراین، واقعاً قدردان این نقش هستم. متشکرم کریس نولان، پایانی برای آن وجود ندارد.»

 

کریستین توضیح داد که ایفای نقش او در نقش بتمن کار او را برای ایفای نقش های دیگر در سینما آسان تر کرده است.

«من و نولان چهار فیلم را با هم همکاری کردیم، اما واقعیت است که بتمن به من امکان بازی در فیلم‌های فراوان دیگری را داد… تقریباً تلاش زیادی برای انتخاب شدن در «روانی آمریکایی» انجام داد، بعد از بتمن، برای فیلمسازان کمی آسان‌تر تا من را به سرمایه‌گزاران پیشنهاد کنند و آنها هم بگویند، که «باشه، بله، او را استخدام می‌کنیم.»

بیل فاش کرد که تمایلی به پذیرفتن جایگاه «بازیگر نقش اول» را ندارد زیرا آن را خسته کننده می داند.

او گفت: «من هرگز خودم را بازیگر نقش اول نمی دانم. فقط خسته کننده است. به شما نقش های خوبی پیشنهاد نمی‌شود. حتی اگر نقش اصلی را بازی کنم، وانمود می کنم که دارم مثلا نقش چهارم و پنجم بازی می کنم. پایین، زیرا آزادی بیشتری بدست می آورید.»

 

«من واقعاً به تأثیر کلی که (یک شخصیت) خواهد داشت فکر نمی کنم. برای من اینطوری است که در اطراف بازی کنم، درست مانند حیوانات و کودکان. باریک بینی در مورد کاری که انجام می دهید داشته باشید، به تأثیری که دارد فکر نکنید.»