بایگانی‌ها

سیاستمداران بی‌سواد هند را اداره می‌کنند

سیاستمداران بی‌سواد هند را اداره می‌کنند
سیاستمداران بی‌سواد هند را اداره می‌کنند

کاجول در فضای مجازی مورد حمله قرار گرفت. او در مصاحبه‌ای گفته بود که کشور هند را رهبران بی‌سواد و تحصیل‌نکرده اداره می‌کنند.پس از نظرات او علیه سیاستمداران هندی ، عده‌ی در توئیتر به این بازیگر قدیمی سینمای هند انتقاد کردند.

 

ستاره قدیمی سینمای هند گفت که کشور هند رهبرانی بدون تحصیلات آکادمیک دارد. حرف‌ها و نظرات او حتی برای سیاستمداران هندی هم گران تمام شد. کاجول در مصاحبه‌ای گفت که تحول در هند کند پیش می‌رود چرا که مردم درگیر سنت‌ها و کمبود تحصیلات مناسب هستند. او در ادامه رهبران سیاسی را هم شامل مردم دانست که کمبود تحصیلات دارند. « ما رهبران سیاسی داریم که در سیستم آموزشی مناسب تحصیل نکردند. بسیاری از آنها نقطه نظر ندارند که من فکر می‌کنم تحصیلات به انسان‌ها نقطه نظر و دیدگاه می‌دهد.دست کم درباره  تحول نیاز به نقطه نظر متفاوت است.»

 

 

صحبت‌های کاجول در دوران تبلیغات سریال «محاکمه/The Trial» بیان شد. سریالی که کاجول در آن ظاهر شده است. یکی  از کسانی که در توئیتر به کاجول انتقاد کرد نوشت:«این محصول خویشاوندسالاری در هند، کاجول خودش یک ترک تحصیل‌کرده بی سواد است. شوهرش سرطان می فروشد(کنایه به فیلم های بد) ، به اعتماد به نفس بیش از حد او نگاه کنید.» در حقیقت کاجول از خانواده موکهرجی است و مادرش بازیگر و پدرش تهیه کننده و کارگردان قدیمی سینمای هند بوده. او از کلاس هشتم ترک تحصیل کرده است.