بایگانی‌ها

علاقه آل پاچینو به شرک

علاقه آل پاچینو به شرک
علاقه آل پاچینو به شرک

هر زمان که گروهی از ستارگان محبوب برای یک رویداد صمیمی یا شام دور هم جمع می شوند، عکس ها به سرعت در فضای مجازی پخش می شود. دیدن چهره‌های هالیوودی که عادت کرده‌ایم در دنیای واقعی روی پرده ببینیم، بدون آراستگی همیشه جذاب است.
.
جیسون موموآ آخر هفته عکسی را در اینستاگرامش منتشر کرد،که نشان می داد برای شام با آل پاچینو و برای جشن افتتاحیه گالری نقاشی جولین اشنابل جشن گرفته اند.. در نگاه اول، عکس نسبتاً بی‌ادعایی است که یک میز به هم ریخته با لیوان ها و بشقاب های خالی را نشان می دهد. اما پس از بررسی بیشتر، این عکس یک واقعیت کاملاً بانمک را در مورد پاچینو نشان می‌دهد: او صاحب یک قاب گوشی موبایل با تصویر شرک است.
.
ماری بردی، تهیه‌کننده «چک سفید» اولین کسی بود که به قاب گوشی ال پاچینو که در عکس مقابل او نشسته است اشاره کرد. او با اشاره به هدفون‌های دائماً درهم‌تنیده پاچینو که اغلب در عکس‌های پاپاراتزی ها از او در فضای مجازی منتشر شده، می‌نویسد: «هدفون‌های آل همچنان نمادین هستند. اما من نیاز به بررسی کامل اون چیزی دارم که پشت آیفونش است.»
کاربران توییتر از افشاگری بردی به هیجان آمدند، احتمالاً به این دلیل که چنین قاب گوشی برای یک دانش‌آموز راهنمایی مناسب‌تر به نظر می‌رسد تا یک بازیگر افسانه‌ای که زیبایی‌شناسی شخصی‌اش بیشتر باید به شخصیت های فیلم های او نزدیک‌تر باشد. اما با توجه به واکنشی که این عکس در فضای مجازی ایجاد کرده، مشخص است که این عکس فقط پاچینو را دوست‌داشتنی‌تر و محبوب‌تر جلوه داده است..

کاربری می نویسد:«پاچینو با قاب گوشی شرک، اسطوره است»